onsdag, oktober 26, 2005

Det har vert en laang dag...

I dag måtte eg jobbe sjöl om eg egentlig burde lese.. (trur ikkje eg har lest en tredjedel av pensum endå og vi får utdelt heimeeksamen i mårra). Eg sto opp ti på seks ( kan ikkje huske sist eg sto opp så tidlig) til et grusomt regnvär. Det va mörkt og eg ville berre krype ned i senga igjen.. men det gikk ikkje. Eg va på jobb kl 0700, tidlig nok til å sei "god morgen" til alle gjestene sjöl om det ikkje va en god morgen for meg.. trött og sulten (rakk ikkje ete frokost). Heile dagen gikk så fort og det va så masse stress og tull og töys. Eg va heilt pumpa når eg va ferdig kl 15.00 og alt eg ville gjere va å legge meg i senga (etter å ete frokost selfölgelig), men istedenfor så mötte eg min kjäre i den gamle leiligheta og så vaska vi den ned. Shit man så slitsomt. Trur ikkje den va så rein når den va ny en gong. Vi blei nettopp ferdige og kom inn gjennom döra for 10 min sida.. det har altså vert en laaang dag og eg glede meg til å dusje og sove... mmmmmmm