torsdag, oktober 27, 2005

Lese lese lese


Det er det denne dagen har bestått av. Ikkje masse anna. Akkurat no handle det om stress for dei ansatte som fölge av nye ledelse strategier og organisasjonsforandringer:) det e spennende men den läreren vi har kreve masse trur eg så derfor må det vere ekstra bra det som kjem ut.. og det blir eg litt stressa av. Håpe det går bra til slutt.
I mårra kjem mamma og pappa og det glede eg meg til. Det skal bli kjekt å vise dei leiligheta og når dei reise igjen så e den forhåpentligvis endå finere me splitters nye gardiner og kjökkenskap. Det blir altså IKEA tur på oss. Men ka e vel en Sverige tur uten IKEA tur seie no berre eg:) Dei skal ta me seg litt goe ting som norsk kaviar, det nye og andre spennende ting. Jammen savne eg norge ganske ofte asså. Men eg trives bra her og meg og min kjäre har det så bra så. Han e en flink gutt. I dag har han skrudd opp dimmera i alle rom så no kan iv har romantisk stemning i heile leiligheta om vi vil. I tillegg skrudde han opp en fin fin lampe også så han e en skikkelig handy man. heldige meg:)
No skal eg dykke ned i bökene mine igjen. Ha det fint så lenge:)
her e foresten et pskykobilde av meg og Charlie. Eg veit ikkje ka som e rart me det bildet men det e nåkke som ikkje stemme. Sikkert en bad hair day eller nåkke...