fredag, januar 19, 2007

Ok, nå er vi klare for et nytt innlegg.
Dagene har begynt å normalisere seg igjen. Vi (eller jeg) svever vel fortsatt litt på rosa skyer, men vi har allerede rukket å ha en eksamen hver. Jeg har fått resultat allerede og er strålende fornöyd. VG i jus er ikke den verste karakteren man kan få.. (faktisk den beste hihi).

Etter eksamen feiret vi med klassen på en fest hos Alex. Det var koselig men utover kvelden utartet det mer og mer seg som en fjortisfest. Man behöver ikke å gå så mye mer inn på det men underholdende var det i hvertfall:).

Vi har slappet mye av de siste dagene. Tror vi trengte det. Sovet lenge og sett film. På tirsdag fikk vi besök av Lisa og Pär som ville trykke faner i Charlies nye trykkeri. Vi spiste god middag, drakk god vin og trykte fine trykk. En vellykket kveld.

Onsdag kom Johanna og hjalp meg med å sy gardiner til kjökkenet, og med telefonhjelp fra Ingrid ble det faktisk veldig fint:). Charlie mente det ble litt for prinsesseaktig men men.. Han får tåle det, og det gjör han faktisk også siden det er de förste gardinene jeg noen gang har sydd. (litt stolt). Vi er flinke, Johanna! Tusen takk for hjelpen!

Og i dag har vi hatt ordne og fikse dag, bakedag og Charlie fikk ny data i dag så han er hoppende glad. Nå venter vi på Rolf, Åse, Martin, Håkon og David som kommer hele veien fra Sögne. Stakkars, det tar lenger tid enn antatt men jeg gled er meg kjempemye til de kommer. Det kommer til å bli en bra helg.

Og til sist: Trine, hva skjer a? Höre jo ikkje fra deg. Får du nåkke orden på mobilen din? Eg begynne å få Trine abstinens no. I alvorlig grad. Hjelp ! Hjelp! Hjelp!!!!!!! UUUUUUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

7 Comments:

At 6:59 p.m., Anonymous Anonym said...

eg e her, savne deg, og savne å ha et liv, liksom. men kan sende deg en mail, og fortelle litt om meg sjøl og mine interesser, liksom:)
love you, bella!<3

 
At 12:51 p.m., Blogger Anne Mari said...

ka betyr enkli <3?

 
At 11:22 a.m., Anonymous Anonym said...

Hjerte, vel! Og så kan du få sånn: ^^,

 
At 5:28 p.m., Blogger Anne Mari said...

e det en som ler?

 
At 10:08 a.m., Anonymous Anonym said...

så flink du er som får VG! eneste Vg jeg får er den jeg kjøper for 10 kr i butikken.... Og det hørtes jo veldig funny ut med fjortisfest. Ser det for meg:)

Klem fra Camilla

 
At 2:12 p.m., Blogger Anne Mari said...

hahaha camilla:) Men egentlig betale eg jo meir enn 10 kr for mitt VG. Tenk alt det studielånet då:) sukk

 
At 1:07 p.m., Anonymous Anonym said...

Du e forresten kjempeflink!! <3<3<3<3<3, så mange hjerter får du for dèt!

 

Legg inn en kommentar

<< Home