mandag, oktober 31, 2005

Ei fin helg

Denne helga kom mamma og pappa på besök. Det var veldig koselig sjöl om det blei masse stress me å få rydda og vaska ferdig för dei kom:) vi rakk ikkje å lage mat til dei så vi bestillte Thai mat istedenfor som eg trur dei va fornöyd med.. spesiellt mamma. Lördagen va ganske stressande fordi vi reiste til IKEA men det e jo alltid kjekt å gå der så 4 tima gikk uten at vi nesten merka det. det blei lunsj på restauranten og heilt nye kjökkenskap:). M+P kjöpte ei dyne til oss også fordi dei syns det var for gale at eg skulle sove i sovepose når di va på besök. den var deilig:) På kvelden lagde vi pai og såg på nrk (ja eg har faktisk den kanalen no) så det va egentlig en typisk lördagskveld. Söndagen fikk vi sove en time lenger fordi vi skrudde klokka og eg blir like glad kvar gong det skjer:) Mamma sydde gardine til oss (ho hadde frakta symaskina heile veien) og dei blei veldig fine. Brune flöyelsgardine som vi ikkje endå har bestemt oss for kor skal henge. Vi finne nok en plass. Hadde foresten aldri trudd at det va så dyrt med stoff eg. Heilt gale spesielt når det e 3 rom vi skal ha gardine i.
Helga har i allefall vert kjempefin og no begynne kvardagen igjen= sette meg ned å skrive på teite eksamenen min. Får sjå korleis det går. Sukk sukk. E i allefall ferdig på onsdag så då skal heile klassen ut å feire. Det blir kjekt:)