torsdag, oktober 19, 2006

Jeg har ikke tid til å skrive så mye for jeg skal jo egentlig vere seriös student men jeg kunne ikke la väre å skryte litt om hva meg og C skal i morgen. VI SKAL PÅ SPA!!!! Jeg skal få en 50 minutters massasje og han 25 minutter.. Endelig skal jeg bruke bursdagspresangen min og jeg gleder meg. Vi skal bade i boblebad, sitte i bastu og gå rundt i badekåper. Deilig. Sånn- håper alle som leser dette blir misunnelige eller som det også heter, avundsjuka:)
(Jeg tok et personlighetstest med hög validitet som sa at jeg ikke hadde medkjänsle og at jeg var hard så derfor plager det ikke meg at dere blir avundsjuke) Fint hva? hihi

Ellers skal jeg snart til doktor. Har hatt urinveisinfeskjon siden fredag og tenkte tilslutt at nå var det på tide å få medisin. Jeg skal dit kl 15 og hun sa jeg ikke skulle tisse/ kisse på 4 timer. Shit man!!! Det er jo helt umulig. Jeg går på do 1 gang i halvtimen ellers. Og jeg begynner å bli desperat... og klokken er bare 12.43:(

skriver mer en annen gang. Minn meg på (påminn meg om) å skrive litt dritt om lycknis internettbokhandel, siste spor i 4 veckor i juni (skal ikke snakke dritt om det, bare si hva som skjedde i siste scene når jeg hadde sett hele filmen og ville hvite hvordan det sluttet, ) og tannlege... + nyttårsaften og scientologikirken.. var det noe mer nå? Tror ikke det. Er dere nysgjerrige nå???

1 Comments:

At 10:36 a.m., Anonymous Anonym said...

OI, stakkar! Lykke til med å holde tisset inne:D

 

Legg inn en kommentar

<< Home