søndag, januar 28, 2007

Huff huff huff så lenge det er siden jeg har skrevet noe her. But I'm back!!:)

Sist helg hadde vi besök av Rolf og Åse, Martin, Håkon og David. det var veldig koselig. Bare synd at tiden ble så kort. Det tok veldig lang tid for de å kjöre, mest på grunn av at E6 har rast:( Men den lille tiden vi hadde sammen var veldig bra. Vi spiste en lang kvelds på fredag, på lördag bar det i vei til IKEA. Åse shoppet som en ekte professjonell og jeg er faktisk mektig imponert av at de fikk alt med seg hjem igjen med tanke på at bilen var full når de kom hit. Åse kan visst trylle.

Rolf og Charlie var hjemme med Håkon og Martin når vi var på IKEA. Charlie hadde fått en ny data så han holdt på å overföre alt fra den gamle til den nye. Martin og Håkon hadde lånt min data og holdt på å spille spill på den. Plutselig merket Charlie at Håkon satt og såg på han og han såg ganske forvirret ut der han satt. Han tittet först på sin egen data, så på Charlie sine 2 dataer og så på Charlie för han sa: "Hvorfor har du 2 datamaskiner?? Og vi bare har en som vi må dele på??" Komisk som det hörtes ut forsökte C å forklare situasjonen, men det er ikke alltid så lett for en 3 åring å forstå- Barn har jammen lärt seg å dele likt:)

Senere på dagen reiste meg og Rolf, Martin og Håkon på Universeum og såg HAI og KROKODILLE og ROMSKIP- dere kan vel forstå at det var vellykket? kvelden endte med en deilig middag og sjokoladekake som vi feiret Åse sin bursdag med. Bare synd at Åse ikke liker kake...

Veken har vert veldig slapp.. uff jeg får dårlig samvittighet. Har lest minimalt og det er ikke det smarteste for det vi har begynt med nå virker veldig vanskelig... personalekonomi. sukk sukk sukk, det eneste jeg er flink til når det gjelder ökonomi er å bruke pengene!!! Men i morgen er det en ny veke og nye muligheter. Blanke ark og fargestifter tell:)

Må bare fortelle at jeg trente 4 ganger forige veke:) 2 ganger spinning, 1 gang styrke og 1 times gåtur- Var hoppende stolt av meg selv etter det og planlegger å gjenta suksessen neste uke:)

I dag var jeg foresten på lunsj til Johanna. Veldig god mat. Spesiellt grillet banan med sjokolade i. Nam nam. Og så fikk jeg hilse på söster Maria som Johanna snakker så mye om. Veldig hyggelig:) Og apropo söster Maria: Johanna, Når skal vi se sound of music karaoke??? Jeg vil jeg vil jeg vil!!

Til sist vil jeg fortelle om noe som har fått en liten (eller kanskje litt större) plass i mitt hjerte. Hvordan kan noe vere så utrolig bra? Hvordan kan man gå fra gråt til latter fra et sekund til et annet? Hvordan kan man bli så engasjert i andre sine liksom liv? Hvordan kan jeg glede meg hele veken til tirsdag kl 21? Jeg vet virkelig ikke. Jeg har aldri fölt det slik for noen serie för denne... Jeg elsker Greys Anatomy:)

Men ikke ver redd Charlie, jeg elsker deg mer.

1 Comments:

At 1:33 p.m., Blogger Trine said...

Flinke trenejenta!:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home