mandag, januar 29, 2007

Jaaa



Endelig har svenskene forstått det. Jeg var litt nervös for å flytte til Sverige siden jeg rett og slett utgikk fra at Mette-Marit oppmerksomheten var mindre her. Hvem skulle forstå min hengivenhet til denne vakre prinsesse? Jeg har klart meg ganske bra ved å regelmessig besöke www.slottet.no, fölge med i avisene i Norge etc. Hun er til og med på en del forsider på sladrebladene her, selv om det kan virke som om de finner på sine egne historier om henne. I tillegg har mamma sendt meg boken om Mette-Marit så jeg vil si, alt i alt at jeg har klart meg fint her. Men så i kveld skjedde det. Tv4 har produsert et nytt program som heter prinser og prinsesser, og tror dere ikke hele förste episode, en hel time, handlet om... ja, helt riktig: Mette-Marit:) Så nå har jeg ladet batteriene for en veldig lang stund og jeg kommer nok til å sovne med et smil på leppene. Jeg tror faktisk det må vere en kronisk sykdom; hver gang jeg ser bilde av bryllupet deres så begynner jeg å gråte. Helt sant!! Og det gjorde jeg i dag også så jeg får skaffe meg litt medisiner...

Ha en god mette-marit natt