fredag, november 04, 2005

Endelig ferdig


me eksamen. Det har vert så utrulig slitsomt og eg har vert så demotivert. Mest fordi vi brukte så masse tid på flyttinga at når eg endelig skulle sette meg ned for å lese så va det ikkje nok tid lenger. Eg e faktisk usikker på om eg får godkjent og det e ikkje nåkke kjekt å måtte komplettere. Kryss fingrane for meg alle dåkke:)
Etter eksamenen va innlevert så reiste ganske mange i klassen på vorspill til Erik i klassen. Der fikk vi god middag og dessert og etterpå va det party. Det va veldig hyggelig men eg gikk ikkje ut fordi eg skulle jobbe i dag. Etter å ha sove ca heile dagen blei det en slitsom dag på jobb: Eg va trött fra dagen för og i tillegg kom det ein heil gjeng pakistanere som va ganske så spesielle. Alle skulle sjekke inn samtidig og alle hadde spörsmål. Men når eg skulle svare på spörsmåla så berre gikk dei(?). Heilt merkelig. Og dei slutta jo ikkje å spör heller. I tilleg va dei sykelig opptatt av penga og ville eg skulle bekrefte prisen heile tida. Og når dei ville ha nåkke å finne på på kvelden så leite uskydlige meg fram nåkken show me musikk og greier på et teater.. men det va visst ikkje et sånt show dei ville på.. dei ville nemlig på nude nattklubb og sjå på jente!!! og i tillegg så spör dei om det va bra kvalitet der!! Trudde eg skulle spy asså.
Charlie har vert kjempeflink dei siste dagane. Han og nåkken venna har hengt opp kjökkenskap så no har vi en plass å sette tinga våre. Det blei kjempefint. I mårra kjem det nåkken venna på en uhögtidelig middag me nachos. Nam nam
Nei no e det leggetid for småtroll!! Natta