lørdag, juni 17, 2006

sorry familie og venner


det er sikkert ingen som har tenkt så mye på det men det har jeg. det har seg nemlig sånn at jeg tenkte at etter eksamen så har jeg kjempemye tid, energi og overskudd til å ringe til alle jeg kjenner, til å holde kontakt bedre via msn, sms og teleforn. Og så gjör jeg ikke det. Jeg blir veldig trött av jobben og jeg jobber hver dag men jeg skal pröve å skjerpe meg for jeg er veldig glad for at alle dere har en plass i hjertet mitt. Og til energien kommer tilbake önsker jeg dere en underbar sommer.

I mens kan dere drömme dere bort til Zachynthos i Hellas og misunne meg som har solt meg på denne stranden..

1 Comments:

At 2:05 p.m., Blogger Trine said...

DU e heldig! Men eg va også heldig no nettopp:)

Håpe vi kan vere heldige sammen en anna dag:D

 

Legg inn en kommentar

<< Home