tirsdag, mai 23, 2006

Regn, regn og atter regn



Jeg syklet hjem i regnet i dag jeg. Det var kanskje ikke det smarteste jeg hadde gjort. Jeg hadde nettopp vert på jobb. Siden jeg jobber på et parfymeri hadde jeg en del sminke i alle mulige farger og etterhvert satt ingenting der det skulle. Först begynte det å småregne litt, men så plutselig åpnet himmelen seg og tömte alt den hadde. Jeg har aldri i mitt liv sett så mye regn. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det sånn at dere forstår men jeg ble våt inn til skinnet i löpet av noen sekunder. Har man sparedusj tror jeg ikke det kommer så mye vann. Jeg hadde problem med å puste fordi det var vann overalt. Jeg var nesten redd for å drukne. Og jeg syklet i full fart mens det tordnet og lynte (åskväder)som besatt over meg. Jeg er livredd for lyn (blixt) så det hjalp ikke mye på saken. Til slutt regnet det så mye at jeg nesten ikke kunne ha öynene åpne.. det var helt sykt. Når jeg endelig kom hjem var jeg så våt at jeg tok et bilde.. og dette bildet er virkelig ikke rettferdig mot hvor våt jeg faktisk var. Jeg er fremdeles i sjokktilstand.

5 Comments:

At 12:58 a.m., Blogger LisaFlisa said...

Prova mascaran Kanebo 38 degrees... ;)

 
At 12:59 a.m., Blogger Anne Mari said...

Jeg syns faktisk det er underholdende at mascaraen renner litt av og til. så desså!!

 
At 1:44 p.m., Blogger Trine said...

Eg trur du må ha glømt kossen de regna natt til 17. mai da vi var russ. For så masse regn har eg aldri sett, og eg har jo budd i Bergen! Da følte eg at eg blei våt påå innsida av hodet, fordi de regna så hardt.

 
At 2:04 p.m., Anonymous Anonym said...

Stackars blöta söta...

 
At 12:38 a.m., Anonymous Anonym said...

Les hele bloggen, ganske bra

 

Legg inn en kommentar

<< Home