tirsdag, juni 13, 2006

Endelig er sommeren her

De siste dagene har det vert sydenvarmt i Göteborg og timingen kunne ikke vert bedre. Jeg er ferdig med siste eksamen i år, som betyr at jeg har gått det förste året på programmet med bare en stryk som jeg ikke orker å tenke på resten av sommeren. Det er helt fantastisk at jeg ikke har noen eksamener å tenke på på lenge lenge. Jeg tror den siste eksamen gikk veldig bra og noen dager etter kom Elisabeth. Jeg hadde fri fra jobben og vi har bare kost oss masse. Vi har solt oss, spist god mat, vert ute, shoppet og snakket masse. Det har virkelig vert en avslappende helg for meg i hvertfall men stakkars elisabeth ble forkjölet:( Håper hun blir frisk snart. Takk for besöket vennen.

Nå blir det en del jobb framover men jeg har mye å glede meg til i sommer; fest på lördag, midtsommer i Helsingborg neste helg, jeg får besök av familie og forhåpentligvis venner og på slutten av sommeren håper jeg min kjäre vil bli med meg på en romantisk ferie.

Nå skal jeg se siste episode av Greys anatomy- det beste som går på tv nå.

Snakkes