lørdag, oktober 28, 2006

Here we go again

Jammen gikk det lang tid för jeg skrev noe nytt. Jeg kan jo klage på at jeg har hatt så mye og gjöre bla bla.. og det har jeg jo også forsåvidt.. men saken er den at jeg har hatt sjansen til å skrive mange ganger denne veka men så har jeg rett og slett ikke orket.

Nå nermer det seg eksamen (neste mandag) så neste veke blir det masse lesing. Håper det går bra. Kurset er jo ganske stort men veldig interessant også- Og så er vi en liten KTB gruppe (kurs och tidningsbibioteket) besteående av Lisa, Veronica, Lena, David og Gustav som den harde kjärne og vi sitter der og leser fra morgen til kveld, spiser lunsj sammen og har konstige lunsjleker. Jeg vet ikke om Veronica har godkjent at jeg skriver hva vi gjorde så jeg skal sjekke med henne för jeg skriver mer men det var SÅ morsomt/roligt:)

Jeg skulle skrive om den filmen jeg hadde sett. 4 veckor i juli. Den var veldig fint. Jeg hadde benket meg fremfor tvn. Charlie var ute på byen og jeg satt der i sofaen under teppet med godis og fulgte med på den fine filmen. Handlingen bygde seg opp mot slutten og jeg var så spent på om de fikk hverandre til slutt.... og plutselig stopper filmen i et spor.. i siste scenen. Det var 3 minutter igjen.. tenk å bli ödelagt når det var tre minutter igjen!!! Grr.. jeg ble så sint. Men alt löste seg til slutt for jeg fikk en ny en i posten etter bare noen dager. Jeey.. jeg skal ikke avslöre om de fikk hverandre;)

Jo tannlegen skulle jeg også skrive om. Min snille pappa sa at det var en dårlig ide å ikke gå til tannlegen bare fordi jeg ikke hadde penger. Og han minte meg på at vi faktik skal ha tennene våre resten av livet. Og det syns jeg var et godt poeng. Så derfor ville han betale om jeg gikk (takk pappa). For dere som ikke har fått det med dere så hadde jeg 11 hol sist jeg var hos tannlegen så jeg var ganske nervös denne gangen. Men jeg hadde 1 bare!! Jeey

Og så skulle jeg skrive noe om scientologikiren.. dere vet, der Tom Cruise og Katie Holmes er med. Vil holder på å lese om mange ulike arbeidstester som har som intensjon å måle hvor godt den sökende kommer til å gjöre jobben. Og så har scientologikirken gjort en test som vistnok blir brukt i dag både i Sverige og andre land. Og det var så komisk å lese hva forfatteren skrev om denne testen. Hadde bedrifter som bruker denne testen lest det tror jeg ikke de ville tatt i den med en tang en gang: "testet har akdrig varit föremål för extern vetenskaplig granskning", det fins en identisk test som de har gjort som er konstruerte for å identifiere mennesker med "allvarliga psykiska störningar", diskriminerende spörsmål etc. Jaja, sånn er nå det, og sånn humor får man når alt man gjör er å lese böker;) Stakkars meg

Denne helgen skulle Camilla ha kommet men hun ble syk i siste sekund og ble hjemme i sengen. Det var veldig synd for jeg hadde gledet meg veldig. Synd for henne å bli syk også. Huff huff. Så istedenfor å hente henne på centralstationen så gikk jeg på afterwork med noen jenter og gutter i klassen. De var veldig kul:) Gikk litt fra pub til pub og spiste mat på den förste plassen. After work er virkelig genialt- spis så mye du vil grais fra buffen så lenge du kjöper noe å drikke:)

Og i dag har bror Gunnar bursdag så jeg skal ringe han i dag. Grattis kjäre bror!!

Og min kjäre snugging er i Stockholm og jeg savner han allerede men han kommer hjem i natt så det blir koselig:) Da får vi söndagen sammen i hvertfall:)

Jo jeg skulle skrive om nyttårsaften også. Meg og Charlie har blitt invitert sammen med Tonje og Kjell til hytta til Kim sin familie på Geilo. Kim er jo sammen med Camilla for de som ikke vet. Og jeg er jo allerede på Geilo for mamma og pappa bor der. Det kommer til å bi utrolig bra:) Jeg gleder meg. Takk Kim og Camilla:)

1 Comments:

At 6:46 p.m., Anonymous Anonym said...

Åååh du skulle bara våga berätta...

 

Legg inn en kommentar

<< Home