torsdag, november 10, 2005

Regn, regn og atter regn


Det regna så masse!! Og blese gjer det og. Koffor va det ingen som fortalte meg at det va sånn vär som det her på hösten i Göteborg? Eg har no fått vite at det faktisk alltid e sånn og at eg ikkje har nåkke positivt å sjå fram til heller, for vinteren e akkurat som hösten.. regn regn regn.. og kulde om kvarandre. Det e jo som å bu i Förde igjen. EG GLEDE MEG TIL VÅREN!!!! suuukk...
Så då e det berre å pröve å gjere andre ting bedre, og det e det jo. For no har vi begynt me sosialpsykologi på skulen og det e veldig interessant. Klassen e eg veldig fornöyd med. Vi har blitt en fin gjeng og eg kjenne folk både litt her og litt der:) det e trygt og godt. I tillegg har eg og Charlie begynt å trene.. vi har berre trent 2 gonga endå, men fleire blir det og vi e allerede blitt endå sterkare trur eg;)
Litt sosial må en jo vere også, så på fredag hadde vi besök av Jokke, Johanna, Samuel og Johanna og åt taco og drakk vin. Det va koselig. I går va eg på besök hos ei i klassen, Pauline, som bur rett i närheten. Kjempekoselig. Vi va en liten jentegjeng som åt gigantiske mengder me snop.. nam nam. På lördag e meg og Charlie blitt bedt til Pär (en i klassen) og Elly (kjäresten hans) sammen me nåkken par. 2 engelske folk, så då må vi såklart snakke engelsk. Det skal jo bli interessant.
Eg skulle egentlig få besök av Camilla denne helga men desverre hadde eg ikkje tid til det likevel fordi eg ligge så etter me lesinga. Kjempetrist, men eg vil ikkje vere usikker på om eg klare dette kurset (for det va eg på forige.. veit ikkje om eg får godkjent) for det e ikkje nåkke kjekt. Men eg glede meg til å få besök av ho etter jul:)
No skal eg hoppe i dusjen!!
Hej hej

1 Comments:

At 12:15 p.m., Blogger Trine said...

Fytti, har du blitt ført bak lyset? Isåfall har eg også, for eg gledde meg til å dra til en by der de ikkje regna neste helg.. Her også tar de heilt av, søltepyttane når en ca opp til halsen og paraplyen brekke bare du tenke på å slå den opp.. No skal de visst regne et heilt døgn i strekk fra i ettermiddag, det kan bli litt skummelt. Sist de skjedde brukte jo bussen tre tima på jobb, og midt på parkeringsplassen uttafor living stod de en stakkars bil me vann opp til speila. Eigaren av den tenke seg nok om to ganga neste gang han skal parkere. Håpe sola dukke opp for deg i dag da, søta:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home