mandag, mai 01, 2006

Nå er jeg tilbake..

.. med litt oppdatert informasjon. Egentlig ikke så mye interessant å fortelle.. det göyeste som jeg har gjort den siste uken er å lese til eksamen.. Hele hele tiden. Vi er så skadet nå. Vi leser ökonomi og vi har allerede fått ökonomihumor.. og det er så tragisk!! Et eksempel: Lena fortalte en vits.. verken Lisa eller jeg syns den var morsom (rolig) så Lisa himler med öynene og sier til Lena: " Vi krediterer humor og debiterer TRÅKIGHET!!" og det verste er at jeg holdt på å le meg i hjel og syns det var det morsomste jeg hadde hört hele dagen. Dere som ikke forstod den bör ikke be meg forklare den for da blir den nok ennå mindre morsom.

Sist lördag var en liten opptur midt i all lesingen. Jeg fikk besök av Lisa og Elly så vi drakk litt öl för vi satte oss på trikken til Lina sin bursdagsfest. Det var veldig koselig der. Det er viktig å gjöre noe göy når alt annet er så kjedelig.

Foresten er ikke kjäresten min kjedelig. Han er en liten energikick midt i alt det kjedelige. Vi ler mye. Han er bra!! Når han ikke holder på med paintball da. Og han roter noe helt ekstremt. Jeg håper at når jeg skriver det her så skjerper han seg.. men egentlig tror jeg ikke han kommer til å gjöre det. Sukk. Hva skal man gjöre? På fredag klippet jeg han med klippemaskin og jammen ble det kort gitt. Men han ble fin med det faktisk! Nå er det så kort at det er deilig å ta på. Jeg skal sette inn et bilde av han så får dere se.

Til helgen kommer Camilla og Kim. Det skal bli så koselig og jeg gleder meg. Håper väret blir fint. På torsdag blir det grilling hos Veronica for å komme over eksamenstrauma og det skal bli veldig deilig. Det blir årets förste grilling. Våren er virkelig her nå og det er så deilig. Skulle bare önske jeg hadde mer tid til å nyte det. Snart, snart er sommeren her.

Ps trine: Håper du liker min nye "flytt til Göteborg kampanje". Du forstår snart hva jeg mener.

4 Comments:

At 10:56 a.m., Anonymous Anonym said...

Oi! Har du kampanje?? Så spennande!! Eg glede meg til å følge utviklinga:) Så fine jenter du har:)

 
At 10:56 a.m., Anonymous Anonym said...

Og så fin du e, og mannen din også:D

 
At 11:25 p.m., Blogger Anne Mari said...

hihi e alle så fine? men det e jo du oge. smask!!

 
At 9:05 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Usch, måste du tala om för alla hur dålig humor jag har ;) Men det säger väl ganska mycket om hur tråkigt vi haft det den senaste tiden... Nu är det bättre i alla fall! Solen lyser och imorgon ska vi grilla. Gött!

 

Legg inn en kommentar

<< Home