onsdag, mai 10, 2006

For en deilg helg

Vi fikk besök av Camilla, min gode venninne fra Norge, og med seg hadde hun kjäresten Kim. En veldig hyggelig gutt. Vi har hatt det så utrolig koselig i det fantastiske sommerväret. Vi har vert på afterwork, vi har laget deilig mat og vi har danset og snakket. Rett og slett kost oss masse!! Denne helgen var virkelig en vitaminspröyte som jeg trengte nå etter eksamen som gikk så dårlig. Nå håper jeg at jeg har fått laddet batteriene helt til 7 juni når den siste eksamen er. Og ladder batteriene ut igjen så får jeg nok en god påfylling når jeg skal til Oslo 17 mai for å leke med vennene mine. Jeg gleder meg ekstra mye til Tonje kommer hjem. Har ikke sett henne på ... er det virkelig 9 mnd???+ Nei det kan ikke stemme. Eller gjör det det?? SHIT MAN!! NÅ MÅ DU KOMME HJEM TONJE!!