tirsdag, juli 04, 2006

så pröver vi igjen

Det hjelper jo ikke å klage på at man er dårlig til å oppdatere når man ikke egentlig forsöker. Np skal jeg ihvertfall forsöke. Akkurat nå sitter jeg og gråter i sofaen. Jeg gråter nesten hver dag for tiden. Ikke fordi jeg er spesiellt trist men fordi hver dag går "extreme home makeover" på tv og jeg blir alltid så rört. De hjelper folk som virkelig trenger det. Folk som er blinde og syke og annet trist. Og da er det jo klart at man må felle en tåre eller to.

Jeg er litt lei av jobben for tiden. Föles som om jeg gjör alt mulig feil og det er ikke spesiellt göy. I tillegg savner jeg Charlie masse. Han er jo så langt borte hele tiden og det gjör jo ikke saken bedre. I morgen skal han til Paris på paintball såklart. Det som er bra med at han jober i Helsingborg hele sommeren (om det fins noe bra med det) er at det er så deilig å se han igjen. Jeg er helt nyforelsket igjen jeg:) Vi har foresten vert sammen i 3 år nå.

29 juni ble han 25 år og jeg forsökte å gjöre det til en bra dag for han selv om jeg jobbet. Han frikk frokost på sengen med yndlingsfeokosten sin og en megastor kake. Cola fikk han også såklart. Jeg lagde lunsj og la i kjöleskapet. Han fikk presanger og etter jobb gikk vi ut på restaurang og spsiste deilig mat. Etter det mötte vi Lisa og gjengen som feiret hennes bursdag på Mezzaluna. Jeg tok med en kake til henne også og så spiste vi den der alle sammen. (vi fikk lov av servitörene bare så dere vet.)

På söndag satt meg og C og Lisa på taket atmed ullevi og hörte på Robbie Williams konserten. Vi såg halve publikum og sang med til sangene mens vi spilte kort. Det var en veldig bra konsert og jeg skulle önske jeg var der inne og fikk se selveste "kungen av Ullevi".

Ellers så fikk jeg endelig snakket med fine Trine på telefonen. Det går jammen an å planlegge så mye at det aldri blir noe av... Merkelig. Koselig var det i hvertfall. Gleder meg til Tonje også får telefon. Da blir det mye snakk forhåpentligvis:) nå venter jeg bare på at Elisabeth, Tonje og Camilla får telefon også:)

Og til helgen kommer Gunnar, Lene, Jonas og Teodor og det gleder jeg meg til. Det blir en koselig helg. Fri fra jobben har jeg også fått...

Snakkes snart


(ps grattis med overstått elisabeth)