mandag, november 06, 2006

Gratulere med dagen, Trine!!


I dag har Trine bursdag! Ho blir 25 år men har berre smilerynker (som er godkjent) og berre
litt grått hår (ikkje halvparten så masse som meg). Ho e en uendelig vakker jente og en fantastisk
god venn. Eg har kjent ho sia vi va hmm... kor gamle va vi? 15 kanskje? Og vi satt utenfor gamlebanken og röyka strå.. altså vanlige halmstrå som vekse i gröftene:) Snakk om å vere desperate.

Eg har opplevd så masse bra med denne jenta. Ho e den kulaste og den morsomaste (skrve vi det sånn?) jenta eg kjenne og ho fortjene en stor gratulasjon og en fantastisk bursdag.

Gratulere med dagen til jenta med det störste hjertet. Eg e kjempeglad i deg vennen og superheldig som får vere bestevennen din.

3 Comments:

At 12:25 p.m., Blogger Trine said...

Åh, så snill du e, som skrive så masse fint om en gammel rev som meg. Glad i deg vennen, tusen takk:)

 
At 6:36 p.m., Blogger Trine said...

Hadde forresten smakt veldig med en stråsigg akkurat no, merke eg:) hehe

 
At 8:30 p.m., Blogger Trine said...

Ta forresten med deg alle vennane dine og dra på Kaizers konsert på Trägårn 17. november, dåke komme til å få en opplevelse dåke aldri glømme!

 

Legg inn en kommentar

<< Home