torsdag, februar 08, 2007

Vi holder på med personalekonomikurs nå. Höres ganske interessant ut eller? Jeg kan faktisk tenke meg at det er ganske interessant og först og fremst nyttig å kunne. Men om vi, når vi skal begynne å jobbe, får spörsmål om vi kan regne ut kalkyler for å finne ut hvem som er billigest å ansette, eller å regne ut noen nökkeltall, så må jeg desverre svare:
AM:"nei desverre, det vet jeg ikkje hvordan man gjör".
Arbeidsgiver"men har du ikke hatt det på skolen da?"
AM: "Jo, men desverre var lärerene dårlige, kurset var dårlig planlagt, laborasjonen var meningslös, vi lärte oss faktisk ingenting!"
Arbeidsgiver: "synd for deg. du får sparken!"

Sukk

Bra at det skjer bra ting også. Vi hadde et veldig koselig besök sist helg. Ingrid og Per (foreldrene til C)kom på besök. Vi spiste god mat, og som de engler som de er tapetserte de soverommet vårt. Tusen millioner takk!! det ble rett og slett UNDERBART:)

Og det er så kaldt ute.. jeg vet jeg ikke skal klage. Snakket nettopp med mamma og pappa. De har 15 minus ute. Her er det minus 3. Men de skal jammen ikke klage de heller for i morgen letter et fly fra flyplassen i Bergen mot Lanzarote, og mamma og pappa+ onkel Kjell og Tante Liv er på det flyet. Visse har det bra:)

Og sist torsdag var vi på middag til Lena. Hun lagde helt fantastisk mat!! Nam nam. Takk til Lena, Veronica og Lisa for en koselig kveld.

Og grattis til Carro og Sasi som har fått to nye beibier:)

Og det var alt jeg ville si for denne gangen.

4 Comments:

At 3:23 p.m., Anonymous Anonym said...

.. Aj. Godt å komme vekk fra beibibloggen til Trine. Her er i det minste litt tapetsering og sydenturer..

Hvem har en skikkelig mannfolkblogg?

Å - Er jeg på feil blogg?

Hei Anne Mari. Fin blogg..
http://www.oldies.blogg.no

 
At 6:06 p.m., Anonymous Anonym said...

hei, hei

Sydenlivet er HERLIG! 28 grader. sol, bading og mye godt drikke:) Jeg har ogsaa begynt aa bli litt brun. HERLIG, HERLIG!

Camilla

 
At 6:25 p.m., Blogger Anne Mari said...

helgige heldige camilla:)
hadde du ikkje tenkt å besöke bloggen min, john? Velkommen skal du vere i hvertfall:)

 
At 9:21 p.m., Blogger Trine said...

Oo!! tapetsert rommet? Kossen da? Fine rommet dåkas, med den deilige lysekrone. Eg drømme og fantasere om den, gitt! Kan eg arve den når...eh... dåke gifte dåke?
P-e-lis?

 

Legg inn en kommentar

<< Home