tirsdag, november 15, 2005

Charlie og sjokoladefabrikken


... eller Kalle och chockoladfabriken som det så fint heite på svensk, såg eg i dag sammen med Lena og Eva fra klassen. Den va kjempesöt. Fikk skikkelig lyst på sjokolade og anna godt når vi satt der så vi knaska i oss popkorn for harde livet. Ca 20 minutt inn i filmen kom eg på at eg ikkje hadde gått på do, så resten av filmen satt eg faktisk og tenkte på kor masse eg måtte tisse. hihi.. det gikk bra og ingen seter va våte når vi gikk derfra. Jaffal ikkje mitt:) Johnny Depp va foresten skikkelig morsom i den så eg e gla og fornöyd. (e usikker på korleis eg skrive fornöyd no når eg bur i Sverige- huske ikkje lenger. Det e faktisk ikkje det lettaste i verden å beholde språket sitt når en bur i et anna land) Deilig å gå på kino av og til- slippe å tenke på alle tinga som eg skal gjere men som eg aldri får tid til. sukk sukk sukk- korleis skal det gå? Neida- eg e faktisk super duper heldig som har gode venner og familie, en UNDERBAR kjäreste, en utdannelse som eg kjempa så hardt for å komme inn på, eigen leilighet og alt en måtte önske... nesten då... trur det e litt viktig å tenke på alt det gode en har når livet er slitsomt. Tenk på alle dei som ikkje har det bra. Uff.. blir deprimert ved tanken.
Tullete på begynnelsen og alvorlig på slutten... jaja.. sånn e det.
Eg får ta å legge meg no men först trur eg at eg må rydde kjökkenet.

TATA

1 Comments:

At 6:00 p.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Hei Annema

Nå skriver jeg i bloggen din.Er jo inne og ser om det har kommet noe nytt hver dag.Morsomt å lese hvordan du har det.

Deilig at du tenker så positivt i disse mørke tider..Det er viktig...Vi har det jo ganske så godt..

Håper at vi ses snart,det er så lenge siden sist.Selvom avstanden mellom København og Gøteborg ikke er så stor,så er det vanskelig å sette av tid...men det skal vi nok få til snart håper jeg.

Savner tiden da vi jobbet på Toppidrettsenteret,den var jo litt morsom da..

Du er en super jente Anne Mari.

Stor kos fra Lene i Køben

 

Legg inn en kommentar

<< Home