mandag, april 03, 2006

Ökonomi


Jeg vil bare skrive en liten forklaring til hvorfor det kommer til å bli litt stille fremover. Vil holder på med noe så morsomt som ökonomi på skolen, og siden jeg ikkje skjönner noe som helst så kan man jo ikke akkurat forvente seg at jeg skal klare å oppdatere bloggen min som etterhvert kommer til å gi meg en del dårlig samvittighet. På fredag har vi eksamen og jeg skal lese hele tiden frem til det med avbrudd av soving noen timer og kanskje litt mat. Så skal jeg jobbe hele helgen for så å begynne med viderekurs i ökonomi på mandagen. Nå tror dere vel at ting egentlig ikke er så ille, "for det er jo snart påske" men der tok dere grundig feil. Vi har fått vite at vi ikke skal legge planer i påske fordi vi kommer til å få uendelig mye å gjöre. Så der gikk de fridagene i vasken også. Kan man ikke engang ha litt respekt for Jesus sier bare jeg? Jeg som har planlagt påskeklärne ned til minste detalj sammen med Johanna. (grönne klär palmesöndag, mat på klärne skjärtorsdag, korssmykke på langfredag, sörgeklär på påskeaften og gule klär på påskemorgen) men nå når jeg bare må studere så ser de planene ut til å gå i vasken fordi jeg sikkert ikke kommer til å få tid til å pakke med meg klärne eller smykkene heller.
Til sist for å vise dere hvor morsomt jeg har det så sökte jeg på ökonomi på internett og fikk frem det bildet som sikkert kommer frem överst på siden fordi programeringen til denne bloggen ikke forstår hvordan man skal få bildet til å havne under teksten. dette var det morsomste bildet jeg fant så dere kan vel tenke dere hvor morsomt jeg har det. Og for dere som har hengt med så langt sier jeg bare GRATULERER!!

5 Comments:

At 1:39 p.m., Anonymous Anonym said...

Eg føle med deg. Kan vel ikkje sei nåke meir enn det. Håpe vi fåtr tid til en liten snakkis på telefonen likevel:) Fatt mot, tenk på ho i Kill Bill, alt ho fikk seg igjennom. Det var vel dagens dårligste sammenligning, men likevel..

 
At 9:17 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Första delen av ök(en)onomi äntligen över...imorgon börjar det igen.
Jag tänkte att jag kanske skulle börja blogga på dina "comments" eftersom jag tillfälligt lagt ner min blogg. Vad sägs? ;) Idag har jag varit duktig och städat, tvättat och lagat mat. Duktiga mig :)

 
At 11:05 a.m., Anonymous Anonym said...

Kan du komme på pisøk til meg i påsken, Annemi??

 
At 11:33 p.m., Blogger Anne Mari said...

Eg skulle önske eg kunne komme på pisök men eg skal jo til geilo. kan ikkje du pisöke meg der?

 
At 12:27 a.m., Blogger Trine said...

Føle du terrorisere meg med denne posten som bare ligger her og e kjedelig... Håpe du skrive nåke nytt når du komme tilbake til gøtis og e ferdi me gøy påske!

 

Legg inn en kommentar

<< Home