tirsdag, mars 14, 2006

Hei og hopp!



Etter visse klager fra min lille fan- base så skal jeg oppdatere bloggen min. Men det er jo sånn at om det går lang tid i mellom hver gang man skriver så skjer det jo en del.. Må man da skrive alt? For det er det som er slitsomt. Og dessuten så er det så lett å glemme noe viktig... men jeg skal pröve:)

Det som jeg husker best er fredag når vi feiret bursdagen min. Lisa, Lena og Johanna kom og det var utrolig hyggelig. Vi drakk öl, spiste nachos og kake og tiden gikk så fort. Det var vellykket. Fine presanger fikk jeg også. Jeg fikk blomster, ulike typer av öl og lysholdere. Rett og slett en vellykkelt kveld på alle måter!

Jeg jobbet hele helgen. På söndag hadde vi gruppearbeid.. det har blitt mye av det i det siste men merkelig nok har det gått veldig bra. Vi har fått skryt for det vi har gjort på presentasjonen i dag. Det var göy:)

Hm.. det hadde visst ikke skjedd så mye mer... Ikke som jeg kommer på så da får jeg skrive om litt andre ting.

I går fikk jeg en pakke i posten fra mamma. Jeg ble helt overlykkelig når jeg såg at det var boken om Mette- Marit. Altså en hel bok om vår kommende dronning og hvordan det gikk til når hun mötte krompen. Jeg begynte å lese med en gang og koser meg mye. Tenk så mye man ikke visste om Mette- Marit. Jeg har allerede grått litt og jeg har ikke en gang kommet til bryllupet. Men jeg gleder meg.

I dag kjöpte jeg symaskin. Eller rettere sagt så fikk jeg den av mamma og pappa til bursdagen. Tusen takk!! Nå er det eneste problemet at jeg ikke kan sy men det skal vel ikke vere så vanskelig? Får kanskje lese en bok om det eller ta et lynkurs fra en sykunnig.

Til helgen skal jeg til Oslo.. og jeg gleder meg sånn. Meg og Fine Trine skal bo på hotell.. et luksushotell midt i byen. Jeg skal henge med gode venner, gå på konsert og besöke familien. Det er for lenge siden jeg har vert der nå så det skal bli kjempegöy:) Dessuten må jeg handle inn nye matvarer som Sverige ikke forstår seg på: grötris, melkesjokolade, fiskeboller, tomatsuppe, leverpostei, makrell i tomat, moussaka.. ja det var vel det.. viktige ting er det som dere ser. Konklusjonen blir jo at Sverige ikke kan erstatte Norge på alle punkter.. men det trodde vi vel heller aldri? Håper jeg ser Mette- Marit..

Dessuten er det sveriges og norges viktigeste dag i morgen. Nemlig min bursdag.. og jeg skal åpna gaver, gå på kafe og kose meg. Det blir desverre ikke frokost på sengen for jeg begynner kl 08.00.. det er litt trist for det er jo tradisjon.. Men jeg gleder meg. Charlie har lagt planer som innebärer å pynte seg, sitte högt over byen og spise utsökt mat og drikke utsökt vin. Det skal bli deilig.. Nå er bare problemet at jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg... ups.

For å få alle i rett stemning skal jeg legge inn litt fine bilder..

zzo loong

8 Comments:

At 10:56 a.m., Anonymous Anonym said...

Åh! En hel bok om Mette-Marit!!! De låter ju helt vansinnigt grymt! E de många fina bilder? Kan inte ja få låna den när du har läst klart?

 
At 11:03 a.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer med dagen, min fine søte venn! Ringe deg etter jobb:)

 
At 3:15 p.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Hei Annema.

Gratulerer så mye med dagen.Håper at du får en super fin dag med god mat og noen fine gaver.Selvom du allerede har fått mange:)

Gleder meg til å se deg igjen på lørdag i Oslo.

Mange bursdagsklemmer fra København

 
At 4:29 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Grattis grattis!! Hoppas du har en bra dag med Charlie och att han skämmer bort dig rejält :)

 
At 2:04 p.m., Anonymous Anonym said...

GRATULERER MED DAGEN ANNE MARI!!!
Stor jentem 25 år og alltingen;) Bra du blir tatt godt vare på av C og at du har så mange venna som passa på deg. Tenkte på deg den 15;)

 
At 9:04 p.m., Anonymous Anonym said...

Anne Mari!!
Hadde du det bra paa bursdagen din? Haaper det. Fikk en liten taare i oyekroken da jeg leste dine avsnitt om vennene dine. Sukk, det blir stas aa treffes igjen. Glad i deg!!
Stor og varm klem fra Tonje i Honduras :)

 
At 1:16 a.m., Anonymous Anonym said...

Skal du ikke si noe om hvordan bursdagen din var?! Og hvordan Oslo-helga var :) Kom paa at du er der naa.

Hei! Tonje

 
At 11:23 p.m., Blogger Anne Mari said...

Tusen takk for alle gode tanker.. spesiellt takk til Joggen som ikke har skrevet noe til meg för. Han er nemlig den töffe pappaen til Trine og passet godt på meg når jeg bodde i Förde uten min mamma og pappa. Takk Takk:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home