torsdag, mars 30, 2006

Ökonomi er jeg ikke gla i

Morro vi ikke har fra morgen til kveld.. (for de som ikke forstod det så er det en omskrivning fra den kjente og kjäre 17 mai sangen som går slik: " 17 mai er vi så glad i, morro vi har fra morgen til kveld.."
For ökonomi er ikke morro. Jeg har vert på 3 forelesninger nå og jeg skjönner nesten ingenting. Hvem er egentlig debet og kredit og hvor kommer de fra? Det verste er uansett at vi nettopp hadde eksamen og nå skal vi ha en ny en på fredag.. og vi fikk bökene våre i dag (noen av oss i hvertfall) og läreren er allerede på kapittel 12 eller noe. Shit man hvordan skal dette gå?? Jeg er jo heller ikke spesiellt disiplinert for akkurat nå når jeg skal lese sitter jeg heller og skriver tull og töys her.

Til sist vil jeg si noen ord til Mat- Tina som jeg såg et program med i dag: Det er ikke vits i at du lager et smör som er rödt for ingen er interessert i et smör med farge på seg. Og skal smöret til nöd ha en annen farge enn gamle gode gul, så havner absolutt IKKE valget på rödt!! Sådesså.

5 Comments:

At 11:43 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Kapitel 12?! Hur hann han dit? Jag kommer aldrig att hinna ifatt. Stackars stackars oss...buhu.

 
At 11:57 p.m., Blogger Trine said...

Mat-Tina må vere heilt gal. Blod-smør, neitakk!

 
At 12:52 a.m., Blogger Anne Mari said...

oi det var visst bare kapittel 10 men likevel...

 
At 5:54 p.m., Blogger Virre said...

Huuuu, jag hatar ekonomi!!!! O gällande mat-Tina så måste hon i alla fall älska smör, för nån som har så mycket smör i maten som hon känner jag inte till.

 
At 12:38 a.m., Anonymous Anonym said...

hvorfor ikke:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home