lørdag, april 01, 2006

Dette er bare helt utrolig!!

Jeg kan ikke tro det er sant!! Men det er det.. Shit man altså!! Jeg fikk vite at Robbie Williams som skal ha konsert i Göteborg i sommer skal bo på vårt hotell, og hans manager spurte meg om jeg kunne vere assistent under konserten backstage når de kom for å sjekke hotellet i kveld. Han spurte bare sånn henslengt om jeg kunne tenke meg det!!! Jeg fikk helt sjokk og visste ikke hva jeg skulle si. Jenny som jeg jobbet med måtte svare for meg for jeg klarte ikke å snakke!! Så nå skal jeg vere til hjelp for alt han trenger under perioden han er i Götis!! Og jeg er helt fra meg!! Jeg vet ikke hva jeg skal gjöre.. Det er bare helt FANTASTISK!!!

2 Comments:

At 12:25 p.m., Blogger Trine said...

Hmm.. Er det mulig å vere så heldig?? Nei, det trur eg faktisk ikkje... Men godt forsøk;)

 
At 8:45 p.m., Anonymous Anonym said...

jag vill gärna tro på det men... kan inte göra det just idag men det var ett bra försök

 

Legg inn en kommentar

<< Home