lørdag, mars 25, 2006

oioioi




Jeg kom på at det er en person som har blitt nevnt uforskammet lite til å vere så mye i tankene mine og det er jo såklart Håkan Hellström. Jeg hörer på musikken hans utrolig mye når jeg spankulerer rundt i Göteborgs gater med min iPOD. Og det passer jo bra siden han her herfra. Hans musikk og person berörer meg noe helt sinnsykt. Han synger tekstrad på tekstrad med innehold som man lever seg inn og drömmer seg bort i. Han har en stor plass i meg og hans glede er med på å gjöre verden bedre for mange. Derfor skal jeg hedre han med et bilde der han er i sitt ess. Jeg lar det snakke for seg selv. Dere som har vert på konsert med han kan drömme seg bort i energien man blir fyllt av i hans explosive närvär.

1 Comments:

At 5:35 a.m., Blogger Anne Mari said...

Stakkars Håkan får ingen komentarer:(

 

Legg inn en kommentar

<< Home