fredag, juli 21, 2006

Alle först ( og alt for sent)...

.. vil jeg passe på å gratulere min kjäre Charlie med resultatet i millennium series i Paris for 2 veker siden. Millennium er den störste serien i Europa og Charlie sitt lag, Dow BDX, kom på andre plass i 1. divisjon. For dere ikke skjönner så mye av det ( hvem gjör vel det) så er dette en utrolig bra plassering og både meg og C er veldig stolt av han. Han snakker om det hele tiden og med god grunn. Endelig har han oppnådd den störste drömmen sin. Nå kan andre drömmer ta over (som å gifte seg og få barn) hihihi.. nå ble du redd tenker jeg;)

Sist veke var en veldig bra veke. For da kom nemlig mamma og pappa. Det var kjempekoselig å se de igjen. Vi gikk i byen på torsdagen og jeg fikk en ny jakke. Vi spiste lunsj og is i solskinnet, spaserte rundt og koste oss. Desverre fikk bilen innbrudd og fredagen gikk med til å fikse det. heldigvis gikk det bra og til min store overaskelse var pappa blid og glad. Men det var hyggelig det. Når bilen var fikset bar det avsted til Helsingborg. Dette var nemlig den skjebnesvangre helgen da mamma og pappa skulle möte Charlie sine foreldre, Ingrid og Per. Og jeg fryktet det verste. Ikke spör meg hvorfor for det gikk strålende. Vi ble önsket velkommen med et herremåltid bestående av grillmat. Vi pratet og hadde der hyggelig. Ingen store språkproblemer oppstod heller.

Lördagen fikk vi helsingborgs beste guide (per) til å kjöre oss rundt for å se på den vakre byen. Mamma og pappa ble nok imponert tror jeg. Vi spiste bra skånsk lunsj på en idyllisk kafe, vi besökte sommerstugan, gikk tur i nabolaget og koste oss. Mamma var også ganske imponert fordi hun fikk kjöre i en Jaguar.:) det er jo ikke alle som får det.

På söndagen reiste vi til et keramikk outlet og etter det til en stor park i Helsingborg med dyr, blomster og gamle bygninger. Der spiste vi lunsj også. Og så bar det hjem igjen men vi var alle enige i at det var en veldig bra helg. Takk Ingrid og Per for at dere gjorde den så bra:)

Og så begynte den kjedelige veken igjen med bäsjejobben. Sukk. Snart er det august og da er det ikke mer jobb ihvertfall. Da skal jeg få besök av söster Kari med familie, jeg skal besöke bror Rolf med familie og kanskje ta meg en tur innom Oslo. Kanskje til og med Geilo om jeg har tid og råd.

Snakkes

3 Comments:

At 1:00 p.m., Anonymous Anonym said...

OoOoo!! Kule, tøffe Charlie!! Min helt!

 
At 3:27 a.m., Anonymous Anonym said...

Nämen se vad man kan hitta när man googlar efter Dow BDX.
Blir ju så illa tvungen att säga hej när man kikar förbi. Tack för i helgen förresten, skoj som tusan!

Ses hörs osvosv.

 
At 1:06 a.m., Blogger Anne Mari said...

Hei fine trine og björn örn:) Velkommen til min lille side, Björn örn. Og takk for helga. Den var kjempebra. du skulle vert der på söndagen. det var ennå bedre:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home