mandag, november 13, 2006

Jeg har ikke skrevet noe på en stund

Jeg vet liksom ikke hva jeg skal skrive for Vegard er blitt mye sykere nå.Alt annet blir helt banalt. Jeg kan fortelle hva jeg holder på med, hvordan det går på skolen, hva jeg tenker, hvem jeg er sammen med. Alt det der, men ingenting er viktigere enn Vegard. Og jeg klarer ikke å sette ord på
hva jeg föler nå for tiden. Spesiellt ikke siden jeg forsöker å ikke tenke så mye på det. Rett og slett for å klare meg igjennom dagene.

Jeg ber dere om å tenne et lys for Vegard og familien hans. Kanskje han merker at det er mange som tenker på han.

3 Comments:

At 12:01 a.m., Blogger Trine said...

Vi sees iallefall snart. Det blir godt å vere sammen.

 
At 7:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg tenker på deg og vit at jeg leser bloggen din:) det har jeg vel alltid gjort....

Har også tent et lys nå for Vegard og familien. Et rosa et som lukter godt og som er mitt favorittlys.

Glad i deg!

Camilla

 
At 11:46 p.m., Blogger Anne Mari said...

tusen takk camilla:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home