søndag, februar 25, 2007

Jeg har hatt en ytterst behagelig helg.. den begynte ikke så bra.. Jeg hadde nemlig eksamen i personalökonomi på torsdag. Det gikk ikke bra. Jeg feilberegnet tiden så utrolig mye og det endte opp med at jeg fikk minst tid til det jeg kunne minst. Ikke så smart. Nå får vi bare vente- 3 lange veker för resultatet kommer. Uff, pinebenken er den hardeste benken.

Men torsdagen fortsatte bedre. Elisabeth kom på besök. Det var så koselig å se henne igjen. Vi spiste god mat på torsdagen og drakk rödvin og vinket Charles og jens avgårde til Budapest. Det ble en sen kveld og en sen morgen dagen etter. Deilig. Fredagen shoppet vi og gikk på en Mycket interessant afterwork på O'learys med junk food og klientell på + 40 år- mest menn. Men vi hadde det underholdende kan man i hvertfall si:)

Lördag bar det tilbake til butikkene, elisabeth tok svart belte i shopping med glans. Jeg shoppet ikke så mye, men litt ble det jo. Klart man ikke kan ungå å kjöpe en bukse når det er 75% salg og den kostet bare 125 kr. Da er det liksom ok syns jeg:)
Kvelden såg vi film, spiste verdens deiligeste hjemmelagede pizza og spiste godis (såklart).
Og söndag var det kafebesök för jenta måtte hjem igjen. Men vi har hatt en deilig deilig helg og det skal bli koselig å komme til Oslo og möte eli og de andre igjen. VI GLEDER OSS!!

I morgen kommer Charles tilbake fra paintball i Budapest. Blir bra. Savner deg når du er borte vet du.

Og Johannes og mamma hadde bursdag i helgen- Gratulerer så mye:)

Og jeg har ikke fantasi til å finne på noe mer å skrive, men neste veke har jeg mye fri så jeg skal forsöke å oppdatere bloggen litt oftere.

Klem klem klem til alle.