onsdag, november 23, 2005

For ei helg det har vert!!!



Så utrulig kjekk altså. Eg fikk nemlig besök av fiine Triine og det va heilt fantastisk. Vi hadde ikkje sett kvarandre på over 1,5 år men likevel så va det akkurat som för. Det va som en dröm når ho kom og kjempetrist når ho reiste. Både i går og i dag har vert drittdaga. Typisk når en har hatt det så kjekt- det blir så antiklimax. Gla for at eg har Charlie i sånne stunde:)
Meg og Trine har gjort masse sammen denne helga. Vi har gått i byen, gått på kafe, kosa oss heime med rödvin og dans:) Gikk ut på lördagen og va trötte på söndagen:). Vi låg i sofaen me dyna over oss og solbrille på fordi det va så lyst:) På kvelden på söndag så gikk vi på "Jul i Liseberg" og det va koselig men kaldt. Stakkars Trine blei litt sjuk. Skikkelig julestemning va det der. På kvelden leide vi film og åt thai mat. nam nam. På mandag gikk vi på byen igjen på jakt etter fine ting. Skulle vert rik for det va så masse fint der. vi kjöpte littegranne... faktisk dei samme klea:) hihi. Like dame, gitt:) på kvelden gikk vi på kino og såg "i hennes sko" og den va kjempebra. Etter filmen måtte Trine sånn på do at vi sprang inn på en irsk pub for å tisse, og så satte vi oss liksågodt ned og tok et par öl og snakka masse masse. Det va koselig. På tirsdag, altså i går reiste ho og det va ikkje kjekt i det heile tatt. Sukk sukk sukk. Men det som va bra at Trine og Charlie likte kvarandre godt og då blei eg så gla. Dei har jo faktisk kjent kvarandre lengre enn eg har kjent han, nemlig i Marmaris for 3,5 år sia, tidligere på kvelden då dei veksla et par ord:)
Dette vare en hyllest til min kjäre Trine. Eg fpr skrive om det andre som skjer en anna gong for no skal eg lese et par side til og så e det leggetid for småtroll som pappa så fint sa når eg va liten:)

natta

2 Comments:

At 5:55 p.m., Blogger Trine said...

Ååå, så søt og fin hyllest!!:) De va ei fantastisk helg og så kjempetrist å måtte dra igjen. Flaks eg hadde en glad liten mann som venta på meg heime. No drive eg og overtale han til å flytte til gøtis, så vi kan bli naboa og henge sammen alltid;)

 
At 5:55 p.m., Blogger Trine said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 

Legg inn en kommentar

<< Home