torsdag, november 17, 2005

Grattis på dagen Linda!!!


Tenk at jeg nesten holdt på å glemme dagen din selv om det står i den svarte boken. Uff, det er ikke bra. (til alle norske så skriver jeg alltid på bokmål til mine svenske venner:) )
Jeg ble så glad når jeg såg du hadde skrevet en beskjed i bloggen min. Koselig at vi fremdeles har kontakt selv om vi bor så langt borte fra hverandre. Vi har snakket ganske lenge om at du og Jonas skal komme på besök. Håper dere vil det for det hadde vert så koselig:) Synd du ikke bor her for nå har jeg ingen(bare charlie.. men han leser ikke denne hihi) til å pushe meg til å trene. Svömmingen var deilig, og det var bra at vi var sosiale mens vi var fornuftige;)
Nå er det nesten 1 år siden vi lagde pepperkakehus og tvilsomme pepperkake figurer mens vi såg siste epiode av FRIENDS!! Det var rolig.
Kos deg masse med Jonas i dag.

Stor klem fra meg
(ps jeg vil også ha bursdag)