fredag, november 25, 2005

Jammen e eg trött i dag


Forsov meg som vanlig. Ingen overraskelse det. Eg trur eg har en alvorlig sjukdom. klare aldri å stå opp tidlig lenger. I mårra f.eks. skal eg lese heile dagen og kjem sikkert til å sove til 10 sjöl om klokka står på 7. Kan nåkken hjelpe meg? Buhu!!
I dag hadde vi presentasjon for klassen angåande det feltekperimentet som vi gjorde i sosialpsykologi. det gikk bra og eg fikk faktisk ikkje angstanfall når eg snakka så det går berre bedre og bedre. I tillegg fikk eg vite at eg fikk godkjent på eksamenen min i orgaisasjonsteori og det va jo kjekt sia eg trudde eg skulle stryke.
Ellers har dagen gått me til kafetur me nåkken i klassen og lesning etterpå men det går jo sjelden bra når eg sitte heime så i mårra MÅ eg jammen reise til biblioteket.. HÅpe HÅpe HÅpe eg klare det!!!
No e det eksamen igjen på mandag. Det tar jo aldri slutt så no e det intensiv lesing igjen gitt. Glede meg til jul eg. Har planlagt å gjere INGENTING!!! skal berre sitte i en stol og stirre rett ut i lufta heile tida. Om nåkken snakke me meg får eg late som om eg ikkje höre det.. eller kanskje ikkje så gale då.. hihi
nei eg har lovt meg sjöl å legge meg i skikkelig tid i dag så det e vel på tide (klokka e over eleve allerede) men for å vise dåkke kor trött eg e skal eg legge inn et bilde av meg sjöl.

1 Comments:

At 12:01 p.m., Blogger Trine said...

Haha, syns ikkje de va så masse å skryte av at du va så trøtt når du såg skikkeli våken og fresh ut..

 

Legg inn en kommentar

<< Home