fredag, desember 09, 2005

Eg fått årets förste julegave


Nemlig vintersko fra mamma og pappa. Gjett om eg blei gla når dei ringte og va så bekymra fordi eg fraus på föttene. Det ville dei ikkje ha nåkke av så eg va pent nödt til å springe butikkane for å finne drömmeskoa mine. Og jammen fant eg dei.. langt inni en butikk, litt gjömt av alle dei andre "finare skoa" som har hög hel og som fancy jente går me heile dagane sjöl om dei får kjempevondt i föttene sine. Der hang mine sko og liksom ropte litt på meg.. eg prövde å oversjå dei först for dei va litt dyre, men så klarte eg ikkje å styre meg så eg berre sprang bort i full fart for å hekte dei av stanga og sette dei på foten min. Og det va som ei scene fra Askepott: dei passa heilt perfekt. (det va ikkje prinsen som satte dei på for han satt heime og leste til eksamen) Eg såg meg i speilet med dei fine skoa og då begynte dei å rope navnet mitt endå höare sånn for å overtale meg til å kjöpe dei.. Og eg klarte selvfölgelig ikkje å dy meg så eg gjorde meg klar til å gå fram til kassa med kredittkortet klart i handa, klar til angrep! Eg drog kortet og trykte koden, og i posen inne i en stor eske låg det et par sko og smilte fornöyd...

1 Comments:

At 11:32 a.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Hei Annema.
Det var noen fine støvler,sånne ønsker jeg meg også.Har faktisk gått og sett etter noen flate varme og sorte støvler.Har 20 par med høy hæl,men man blir noenganger træt i bena.hehe..Misunnelig på dine nye støvler jeg..
Stor kos Lene

 

Legg inn en kommentar

<< Home