søndag, desember 04, 2005

På fredag hadde vi fest





Innflyttningsfest faktisk og vi va jo litt nervöse for at ingen skulle komme, eller at folk skulle syns det va kjedelig. Vi hadde laga fruktfat, ost og kjekt, guacamole, tortilla og salsa, pepperkake, glögg, mandarine og chips. Det såg skikkelig fint ut (skulle jo tatt bilde av det.. sukk). Pauline kom litt för og hjalp til me å gjere alt klart og så begynte det å ringe på, og det tok aldri slutt. leiligheta fylte seg opp kjempefort av mine klassekompisa, mine og charlie sine venna, jobbkamerata og charlie sine skulevenna. Det va kjempekjekt. På et tidspunkt så va det faktisk 40 persona i leiligheta og alle syns den va kjempefin!! Masse gava fikk vi og; blomster, glögg, vin og sjokolade, julekalender og vinglas. Vi blei heilt begava!! Det va utrulig vellykka. Men det kjens ikkje som eg snakka me folk så masse sjöl om det va det einaste eg gjor. Eg sprang jo slalom mellom alle for å sjå om alle hadde det bra. Fikk nesten ikkje tid til å feste sjöl.. Kjempekjekt at det va så mange som kunne komme på festen vår. det e vi kjemepeglade for:) Den störste gjengen gikk rundt kl 1-2 og dei siste hardbarka fikk klokka 05 så det blei seint.
Dagen etterpå reiste vi til Helsingborg for å gå på julebord med firmaet til faren. det va heilt ok. Litt for formellt+ at vi satt på et bord der samtalen stoppa heile tida. Det blei litt stivt mange gonga. Maten va heilt ok(litt kjedelig) og kan på ingen måte sammelignes med norsk julebord.. eg glede meg til jul!!!!
I dag skulle eg enkli lese men så langt har eg ikkje komt. Kanskje eg bör lese litt no? ja det trur eg at eg må.

See yah!!