torsdag, desember 01, 2005

lenge sia sist no

Nei og nei så dårlig eg har vert i det siste til å oppdatere bloggen min. Det e jo for gale. Unnskyld alle fans:) En del har jo skjedd sia sist.. hmm.. kor skal eg begynne? Jo.. etter at Trine reiste så har det gått me masse tid til å lese på eksamenen min i socialpsykologi. Det va slitsomt og eg sov ingenting natta för. Log berre og drömte om kognitiv dissonans, konformitet og compliance.. altså litteraturen surra rundt i drömmane mine. Slitsomt. Men det gikk faktisk bra.. typisk at når det går litt tid så föles det ikkje som om det gikk så bra lengre.. men men eg får la vere å tenke på det. Etter eksamen så gikk eg og jobba og det va ganske slitsomt. Ikkje fordi det va så masse å gjer, men fordi eg hadde hatt eksamen og i tillegg stått opp klokka halv 7 for å lese meir:( tulle jente asså:)
Tirsdagen va meg og Pauline og Malin og Frida og sist men ikkje minst Kristina på juleshopping. Alle dei söte jentene går i klassen min og e perle heile gjengen. Vi hadde en koselig dag og eg fikk kjöpt litt juleting, leilighetting og en julekjole. Fikk litt angst i lommeboka etter det men alt eg kjöpte va faktisk superbillig. Trur eg brukte 500 kr eller nåkke. Sånt lika vi:)
Onsdag så va det på'n igjen me personlighetspsykolgi og läreren vår har vert psykolog og forrsker i USA på 70-80 tallet når det skjedde så masse i psykologien så hp har mött kjempemange store personligheta som Banduras og Skinner. Det e fryktelig interessant å höre på ho.
I dag e det torsdag og förste desember. Eg fikk åpne förste luke i kalenderen vår og eg fikk et stjerneskudd mens charlie sto stolt og såg på:) veldig koslig me kalender. Charlie fikk åpne nr 2 tidligere i dag (eg veit det e juksing) men det va berre fordi vi trengte det som va i den. nemlig et vater. Så i dag har Charlie hengt opp 3 hyller i kjökkenet + det vakre glassbildet mitt i stua. Ka skulle vi gjort uten Vater og Charlie?
No helde vi på å rydde og ordne for i mårra e det fest med stor F. Nemlig!! Det e innflytningsfest det e snakk om og det kan sjå ut som om at det kjem mange. Glede meg men det e masse å fikse för det. Glede meg til å vise fram den deilige leiligheta vår. Vi syns den e så fin. No begynne gardinene å komme opp, julepynten kjem fram og den ser meir og meir bebudd ut. velkommen alle som vil sjå:)
No må eg tilbake til min kjäre som e så flink å rydde mens eg berre sitte her foran dataen.
Ha det fint jenter og gutter!!