torsdag, mars 02, 2006

En liten oppmerksomhet

til mine nermeste venner hjemme i gamlelandet. Kjäre söte venner. Jeg vil bare fortelle dere hvor mye jeg savner dere og at jeg tenker mye på dere. Det er farlig å nevne navn har jeg lärt meg men jeg skal forsöke likevel.

Til min kjäre Trine som jeg har kjent lengst av alle. Jeg kan bare si bra ting om deg fordi vi har det alltid så göy sammen. Selv om vi ikke mötes ofte så holder vi kontakten og når vi endelig får sjansen til å treffes så er det akkurat som i gamle dager. Vi har gjort så mye göy sammen. Det vet jeg for jeg har en hel bok om det som jeg blar igjennom av og til. Du er så snill og grei, du har et hjerte av gull og er alltid kjempemorsom og du har alltid plass til meg i ditt hjerte og du kommer alltid til å vere i mitt.

Til min kjäre Tonje som akkurat nå befinner seg i en helt annen verden... I Latin Amerika. Jeg vet ikke hvor du er nå men jeg savner deg mye. Det er så koselig å få mail fra deg, spesiellt de som er til meg personlig. Jeg syns det er en fantastisk ide om du kommer hit en termin. Jeg hoppet höyt i stolen når jeg hörte det. Det er alltid like göy å vere med deg og vi ler alltid så mye. Vet ikke helt hva vi ler av men det er alltid noe. Du er så söt og snill og töff og du betyr utrolig mye for meg. Takk for at du er en så god venn.

Til Elisabeth som lyser opp min hverdag. Det er så trist at vi mötes så sjelden men det er så fantastisk at hver gang vi mötes så har vi det like göy. Du er så crazy og jeg digger deg. Du ler hele tiden og syns alt (nesten) er morsomt og derfor syns jeg du er så morsom. Du betyr så mye for meg og jeg tenker ofte på deg. Du er kul og smart og vakker.

Til Camilla, min fancye venninne. Takk for söte sms som du sender til meg der du sier du tenker på meg. Jeg tenker mye på deg og det er like göy å besöke deg som at du besöker meg. Desverre ser vi hverandre ikke så ofte men når vi gjör så har vi det så koselig sammen. Du stråler varme og glede rundt deg, du er så flink til å passe på vennene dine. Du hadde passet best inn på Manhattan eller en annen metropol men jeg er glad for at du ikke er så langt borte fra meg. Takk for deg!

Til Tonje som jeg ser sjeldnere en sjeldent desverre. Det må vi bli flinkere til. Du er så morsom, spesiell og tullete. Du overasker alltid og har alltid noe nytt å fortelle. Selv om vi ser hverandre sjelden så er det alltid så fint å treffe deg igjen. Vi er veldig ulike men har det alltid kjempegöy sammen. Ulik i sjelen, like interesser og jammen har vi gjort mye göy sammen. Vi ses snart så vi kan gjöre flere göye ting.

Til Linn, Susanne, Lene, Jannecke.. vi har mött hverandre på ulike plasser og jeg tenker på dere alle. Jeg har opplevd mye med dere og vi ses snart igjen tror jeg..

3 Comments:

At 10:53 a.m., Blogger Trine said...

Å, tusen takk, søte, snille du! Eg savne deg masse også, og tenke på deg kvar dag. Glede meg til å sjå deg igjen snart og e kjempeglad i deg*klemmeklemme*

 
At 6:07 p.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Hei Annema.
Vet ikke hvorfor jeg kaller deg et,men det har det bare blitt..hehe..Det var da et hyggelig innlegg i bloggen..Tenker jo masse på deg også,synes vi er gode til å holde kontakt på msn...Vi er jo i Oslo samtidig,så vi må vel prøve å møtes.

Du er alltid velkommen til Køben..Jeg skal nok spare sammen noen penger og tid...vil gjerne komme en tur til Gøteborg snart.

Stor kos Lene

 
At 12:23 p.m., Anonymous Anonym said...

litt sent ute...

men tusen, tusen takk kjære anne mari! fine ord som varmer og som gjør at jeg lengter etter deg. jeg hadde det så bra da du var her sist. takk for at du er en god venn! og takk for at du er ærlig- og herlig! klem camilla

 

Legg inn en kommentar

<< Home