søndag, mars 05, 2006


Jeg var ute i går og kom hjem halv fire. Charlie var hjemme og la seg kl 12. Jeg stod opp kl 11 og Charlie ligger fremdeles i senga. Er ikke det rart (konstig)? Han har et godt sovehjerte. Ingrid (hans mamma) kan ikke forstå at han har det for hver gang han er i Helsingborg så spretter han opp tidlig, tildlig når klokken ringer. Det kan ikke jeg forstå for det har jeg aldri opplevd. Men de sier at det stemmer så da får jeg bare tro på det.

I går hadde vi en hyggelig dag. Ingrid og Charlie sin morfar, Sture, var på dagsbesök. Vi spiste lasagne til lunsj og koste oss. Etter det så intervjuet jeg Sture til et skoleprosjekt om en eldre persons skoleopplevelser. Det var interessant å gå så langt tilbake i tid og se hvordan verden såg ut da. Det var veldig koselig å ha besök. Ingrid har sydd gardiner til oss så hun hadde med seg så i dag skal vi henge de opp. Jeg gleder meg. Tusen takk, Ingrid!!

Som sagt så var jeg ute i går kveld sammen med Lena og Lisa. Det var hyggelig. Vi snakket med noen rare folk men også noen hyggelige folk. En av de hyggelige var norske (såklart) så jeg utnyttet muligheten til å snakke norsk og mimre om ting vi har opplevd sammen (som nordmenn- vi har jo aldri truffet hverandre för) Oslo, froskesangen mm. Jeg kom hjem sent, veldig sent, fordi jeg måtte vente på trikken i sikkert 20 minutter! Når jeg kom hjem var jeg igjennomfrossen og ble ganske sjokkert når jeg såg at det var -13 grader. Det er jo ikke rart at jeg frös så mye.

For å informere dere om hvordan det går med "slutt å ete godis prosjektet" så går det ikke som planlagt. Jeg trodde ikke det skulle bli så hardt. Men jeg har vel gått ca 4 hele dager uten noe. I går kjöpte Charlie kake til kaffen når vi hadde besök så det regnes vel som godis.. godt var det ihvertfall. Men jeg skal forsöke mer jeg:)

3 Comments:

At 5:52 p.m., Blogger Trine said...

Eg syns iallefall du e kjempekjempeflink! Sjøl om du spise kake - de e jo faktisk påkrevd i visse sosiale situasjonar, så det kan en jo nesten ikkje unngå;)

 
At 10:48 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Jag tror inte att jag har varit nån bra godispolis :) Jag har nog snarare uppmuntrat till godisätande än hindrat dig. Men eftersom jag är polis så kan jag ju sätta dig i fängelse om du äter godis. Men jag börjar med att härmed ge dig en varning!

 
At 12:32 a.m., Blogger Anne Mari said...

oi shit! en varning? Kan jeg få plusspoeng fordi jeg spiste to gulrötter og masse agurk og tomat?

 

Legg inn en kommentar

<< Home