tirsdag, februar 27, 2007

En deilig dag. Deilig deilig. Det er så deilig å ha fri. Egentlig har vi ikke fri (såklart). Vi skal egentlig lese, sa läreren vår. Vi nikket alvorlig og forstående mens vi tenkte på alt vi skulle gjöre i stedenfor å lese. JIPPI!! Men snart begynner alvoret igjen. "Vi skal ha en dugga", sa läreren vår, "den 19 mars, så det er ikke noe å vere redd for." "En dugga?" spurte vi. Alle såg forvirret på hverandre. Vi hadde aldri hört ordet för "Jeg vet ikke med dere andre men jeg syns en dugga höres ut som noe å vere redd for" Läreren vår, overasket som han var over at vi ikke visste hva det var, sa at det var en liten tenta og at det skulle gå så bra så bra. Og vi dro et lettelsens sukk:)

Endelig i dag kom den fine fine pakken min fra Strawberrynet. (for de uvitende er dette en deilig web side som har alt du kan tenke deg av sminke og kremer og annet deilig til en billig penge). Men så billig ble det ikke likevel. For det var jo MOMS og TOLL og EKSPEDISJONSAVGIFT på posten til en sum på 192 kr. Så nå er jeg en fattiglus og föler meg litt snytt... men det ble billigere likevel altså. Bare ikke SÅ billig.
Men en ting som var litt morsomt var at jeg for moro skyld skrev at det skulle vere en presang. Og så skrev jeg en liten beskjed til meg selv på den. Og så pakket de inn tingene i sölvpapir og sendte med et nydelig kort. Her skal dere få lese hva som stod i kortet:"Kjäre AM. Dette har du virkelig gjort deg fortjent til. Kos deg med gaven og gratulerer med dagen". De er SÅ snille på strawberrynet altså.

I morgen skal vi jentegjengen i klassen på middag til Eva. Skal bli veldig koselig. Og på tors skal jeg kanskje på kino med Johanna. Jeg sier bare kanskje fordi Johanna sa det. Frekke Johanna som alltid er så opptatt. Du MÅMÅMÅ bli med, Johanna!! Det er så lenge siden nå. Og på fredag reiser meg og C som sagt til Oslo. Det blir tid til både venner og familie og det gleder vi oss til.

Og til sist vil jeg si at mobilen min har forulykket på golvet på KTB. Og nå ser jeg bare halve displayet. Sukk sånn kan det gå.

3 Comments:

At 10:11 a.m., Anonymous Anonym said...

Vi SKA gå på bio, söta fina AnneMari! Jag vill jag vill jag vill!!!

 
At 3:52 p.m., Anonymous Anonym said...

Eg vente også på pakke fra strawberrynet!! Det e så gøy, åsså me lilla fløyse på, perfekt!:) Eg vil også til oslo når du skal.. fankenheller!

 
At 6:38 p.m., Anonymous Anonym said...

fanken fanken. Koffor burkje du der då? Du sa du skulle:(

 

Legg inn en kommentar

<< Home