tirsdag, juni 05, 2007

Endelig endelig endelig kom jeg meg inn på denne bloggen. Har hatt problemer med passordet og nå har jeg fikset det. Bra bra!!

jeg vet at noen av dere savner mine meningsfulle innlegg på denne fantastiske bloggen men jeg må ärlig innrömme at jeg ikke er så inspirert for tiden.. Facebook har stjålet all inspirasjonen min desverre. Men for mine trofaste fans skal jeg kjempe til siste slutt!

Idag har jeg gjort verandaen min til en oase. Jeg har skrubbet og gnukket og skylt og plantet og vasket og alt man kan tenke seg. Og resultatet ble rett og slett nydelig. Utsiden på verandaen gikk fra ekkel grönn til nydelig snövit. Og blomstrene står der så vakkert i rödt og rosa. Verandamöblene står klare og venter på at vi skal sette oss. Så når jeg var ferdig satte vi oss ned, beundret paradiset og drakk litt kaffe:)

Ellers har det ikke skjedd kjempemasse.. eller så har det skjedd en del men jeg orker ikke skrive om det:) Ok, det viktigeste er vel at jeg fikk godkjent på den forb... (kanskje mamma ser dette) eksamenen i ökonomi som jeg så vakkert skrev om lenger nede på bloggen. I et år har den vert en del av livet mitt og nå er det endelig over. Jeg er så glad så glad:) Jeg er like glad som den kaninen i det eventyret som hoppet rundt og var så glad.. hva handlet den om egentlig? Han var jo glad for at kona var död eller noe... noen som husker det?

Og så har jeg trent i dag!! Flinke meg:) Jeg liker de endorfinene som jeg får i kroppen eller hjernen eller hvor man nå får dem:) Snart ready for beach 2009:) Eller bryllup neste år..

Jeg har funnet drömmekjolen og jeg vet ikke hvordan jeg skal få tak i den. Er det noen som er fantastisk flink til å tegne mönster og sy? Da er det bare å si i fra. Jeg tar gladelig imot hjelp og kan belönne dere med en kopp kaffe på 7 eleven:) Uansett.. kjolen er fra sex and the city såklart og den er nuuudelig. Me like.

Så må alle sende positive vibber og tanker til Charlie som har eksamen i morgen. Stakkars stakkars lille gutten min som fortjener medaljen for årets flinkeste student.:)

Skal forsöke å skrive snart igjen men nå må jeg få skjönnhetssövnen min. Man er jo tross alt närmere 50 enn noengang för:)

2 Comments:

At 12:56 p.m., Blogger Johanna said...

Välkommen tillbaka!!! Jag och alla på blogspot har längtat efter dej.

 
At 12:24 a.m., Anonymous Anonym said...

ååå, så gøy at du har funnet drømmekjolen! gleder meg til å se.

Det er gøy å lese på bloggen din. Ha en nydelig helg! håper på å ringe deg igjen til uken. klemmer og krammer fra din venn Camilla

 

Legg inn en kommentar

<< Home