torsdag, april 26, 2007

Saken er den at jeg fikk UUU på en eksamen i fjor vår. Temaet var extern redovisning. Hva heter det på norsk foresten? Uansett så er det det vanskeligeste jeg har vert borti. Det er sjukt innviklet med helt utrolig mange ulogiske regler man aldri har sjans til å läre seg. Og nå på onsdag må jeg ta den en gang til. Håpet er lite og jeg hadde gjort alt for å slippe!! Virkelig alt. For meg og Veronica gikk og snakket om alt vi ville gjort om vi hadde fått G på denne:

- vi hadde reist til en utrolig kjedelig/tråkig plass (f.eks en fjelltopp) sammen med den kjedelige externredovisningsläreren vår i to veker.
- vi hadde gått med en skikkelig stygg joggedress med en skikkelig stygg farge i 1 mnd (med forskjellige trykk sånn at folk hadde forstått at det ikke var den samme)
- vi hadde gått uten sminke på byen et helt år
- vi hadde stukket handen ned i en krukke uten å vite hva som var i den
- vi hadde vasket alle toalettene på handelshögskolen i en veke
- vi hadde vasket alle toalettene på en pub i en veke og det skulle vert lördag hver dag
- vi hadde brukt hudprodukter fra ICA et helt år
- vi hadde spist en hel kake på 1 time
- vi hadde spist bare epler en hel mnd
- vi hadde vert den eneste som läreren stiller spörsmål til på alle forelesningene
- vi hadde ikke reist på ferie/semester på 2 år
- vi hadde luktet en skikkelig ekkel parfyme en veke
- vi hadde heller fått U på arbetsrätten og tatt den en gang til


Og her er noe vi ikke hadde gjort
- vi hadde ikke gått opp 20 kg
- vi hadde ikke jobbet gratis hele sommeren
- vi hadde ikke sluttet å trene et helt år
- vi hadde ikke luktet en ekkel kroppslukt en veke uten å kunne forklare hvorfor
- vi hadde ikke fått U på hele neste års kurser

3 Comments:

At 2:01 p.m., Blogger Trine said...

Hehehe:)
Men forresten; å spise ei heil kake på ein time, byr vel ikkje akkurat på problem for verken meg eller deg;)

Ikkje for å vere streng altså, men eg syns du bør bestemme deg for om du vil skrive nynorsk eller bokmål. Eg blir stressa i språknerdenervane!

Men eg er glad i deg altså. Veldig

 
At 10:57 p.m., Anonymous Anonym said...

Gaaaahhhhh... jag hatar externredovisning!!! Tack för en trevlig kväll:)

 
At 2:50 p.m., Anonymous Anonym said...

hehe.. .jeg må le av deg for du er så morsom! Jeg skjønner nå hvor forferdelig denne eksamen var. Men forhåpentligvis har du klart det nå. Du som er så flink!

Klem fra Camilla

 

Legg inn en kommentar

<< Home