tirsdag, april 17, 2007

Oi oi.. hvordan kunne jeg glemme bloggen min? Jeg har gått meg helt bort i Facebook.com og kom meg ikke ut derfra för nå. For de som ikke vet hva det er, så er det et slags community (som my space) der veldig mange folk har sin egen profil, og så söker man om å bli venn med de man vil, og så skriver man beskjeder til hverandre. Jeg har funnet så mange venner fra videregående at det er helt crazy, men veldig göy:) Og det er det som tar så langt tid. Catche opp med alle liksom.

Ok, oppdatering.. hva skal man skrive? Turen hjem gikk bra. Hadde en kjedelig stopp i Oslo siden ingen av jentene kunne möte meg. Fikk tiden til å gå med å spasere rundt i byen, og det var egentlig helt ok det:)

Så har jeg fått nytt nummer, et norskt nummer som gjör det billigere for norske mobiler å ringe til meg og billigere for meg å ringe til de. Jeg legger ikke ut nummeret men har du ikke fått det så er det bare å si i fra.

Har prosjekt på skolen nå.. vi er faktisk ute på et firma og skal hjelpe de med et reellt problem. Det er förste gangen vi er ute i virkelige verdenen og det er faktisk ganske spennende å se hvor mye (eller hvor lite vi kan).

Sist helg var utrolig deilig. Var på after work med jentene i klassen på fredag. De sterkeste holdt ut lengst (lisa og meg) og vi var hjemme i sengen kl 02. veldig koselig. På lördag var det sommer og grilling i parken med Johanna og Tobbe. Veldig koselig var det og jeg er glad for at sommeren ikke en gang har begynt:) Mange sånne dager skal vi ha. Etter det gikk vi på fest til Micaela i klassen som feiret bursdagen sin med to andre og hadde i andledningen leid en pub. festen ble veldig bra og vi kom sent i seng lördagen også. Söndag var bare slapp. Meg og C såg film og gikk en laaang tur i sommersola. Veldig koselig.

Og nå er jeg så trörr at jeg ikke kommer på mer å skrive. Dere får unnskylde meg. Kom nettopp på at jeg skulle forandre image på bloggen min også sånn at den skulle handle om göyere ting enn hva jeg driver med, men det glemte jeg så jeg tar ingenting bort. Foresten er jeg ikke en gang sikker på om det er en god ide.. hvordan vet man egentlig at noe er en god ide? Er det en höyere sannhet eller noe? Eller er gode ideer for en person dårlige for en annen? oi nå må jeg virkelig sove för jeg nybegynner-filosoferer mer

natta

1 Comments:

At 9:59 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Visste inte att du också har Facebook :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home