fredag, april 06, 2007

Og så var påsken her. Igjen. Påsken er deilig. En ting som er litt merkelig er at jeg alltid tenker at påsken er fra lørdag til mandag. Altså at påsken begynner før palmesøndag til og med. Og så sa jeg til Charlie at jeg skal hjem til påsken. Noe som han er uenig i siden påsken, etter hans mening, begynner torsdag. Så jeg har ikke vert hjemme i påsken.. eller bare litt siden jeg reiser hjem langfredag. Og det er litt synd for jeg liker jo å vere hjemme i påsken. Men det er koselig å vere hjemme når det ikke er påske også. Selv om jeg syns at jeg har vert hjemme i påsken. Men man kan ikke alltid ha rett har jeg hørt.

I morgen skal jeg altså hjem. Gruer meg. Reiser 10.30 og er hjemme 21.30. Det er trist. Spesiellt siden jeg skal hjem til en tom og kald leilighet. Ok, den er sikkert ganske varm for varmen står på, og det er jo møbler der så den er ikke tom, men den føles litt tom og kald når C ikke er hjemme. Men jeg får heller kose meg uten han. Jeg skal jobbe lørdag og søndag. Hadde egentlig vert deilig å bli igjen hos mamma og pappa, men man kan ikke vere voksen og barn samtidig.

Siden det er lenge siden jeg har skrevet noe så er dere ikke blitt oppdatert på det jeg har gjort. Men jeg har tenkt litt på å endre image.. Ikke skrive så mye om alle trivialiteter og større ting enn trivialiteter som skjer. Ingen nevnt ingen glemt liksom. Tar gjerne imot synspunkter på dette:)

Og nå må jeg legge meg og forhåpentligvis drømme deilige drømmer. Gjerne rosa.

Vi ses!!

3 Comments:

At 12:42 a.m., Anonymous Anonym said...

Takk for kjekke påskedagar! Fint at vi fekk treffe deg.

 
At 8:31 p.m., Anonymous Anonym said...

hei,

skjønner så godt hva du mener når du skriver at man ikke kan være barn og voksen på samme tid. sukk...

jeg reiser sanrt og har litt delte følelser angående å reise. gruer og gleder meg. også sukk....

klem C

 
At 8:32 p.m., Anonymous Anonym said...

C=Camilla(og ikke Charlie)

 

Legg inn en kommentar

<< Home