lørdag, mars 24, 2007

Sorry Trine (og eventuelle andre som fremdeles/fortfarande leser min blogg). Jeg har tatt en liten pause.. det tar jo egentlig ikke s lang tid å skrive noe, men man må jo ha litt inspirasjon også. På fredag skal vi levere inn gruppearbeid i arbeidsmiljö, så reiser vi til Helsingborg og veka etter det reiser jeg til Geilo. Når jeg kommer dit lover jeg at jeg skal skrive noe, for påsken kommer jo forhåpentligvis med mye inspirasjon:)
Nå skal jeg tilbake til arbeidsmiljölagen og psykosocialt arbetsmiljö för jeg skal på jobb kl 15. Vi ses og snakkes alle dere söte mennesker som leser den kjedelige/ og tråkige bloggen min.

Jeg hadde foresten en deilig dröm i natt men jeg kan ikke fortelle om den for da blir sikkert C nervös, kjenner jeg han rett:)

2 Comments:

At 1:00 a.m., Blogger jeanette_s said...

Eg les forsatt bloggen din! Men må innrømme eg ikkje sjekkar han like mykje som før, i og med at du ikkje oppdaterar han so ofte:)

Trine samboar jeanette

 
At 1:21 a.m., Blogger Trine said...

Tippe du drømte at du fikk beibi!:)

(du sa forresten at du skulle oppdatere...)K-e-remt!

 

Legg inn en kommentar

<< Home