onsdag, desember 28, 2005

I dag ble det stille

...For Rolf og Åse med barn reiste hjem til Søgne i dag (min bror).For to dager siden reiste Kari og Andre med sine barn (min søster) og så var det bare meg og mamma og pappa igjen. Men fortvil ikke: I morgen kommer Magne og Astrid og Gunnar og Lene med barn (begge brødre) så da blir det liv igjen. Vi skal feire nyttårsaften sammen.
I løpet av julen har jeg lært meg en eller to ting. Den ene tingen er å hekle!!! Så nå har jeg heklet et aldeles vakkert sjal om jeg får si det selv. Det er faktisk litt vanedannende.. spesiellt når jeg ser hvor fint det blir. Den andre tingen jeg har lært har jeg glemt.. jeg kommer i hvertfall ikke på at jeg har lært noe mer. Men så er jo ikke jula en tid for å lære nye ting heller. Man skal jo bare slappe av og ha det bra.
Til jul fikk jeg en krølltang av Charlie sine foreldre så i går var jeg en skikkelig krølltopp. Det ble kjempefine krøller, og jeg følte meg som prinsesse for en dag. Prisesse Anne Mari.. passer like godt som Prinsesse Mette marit egentlig.. kanskje jeg burde foreslått meg selv som norges nye prinsesse til Haakon Magnus? Jeg har foresten min egen prins så kanskje jeg kan bli prinsesse i Sverige istedenfor?
I går var vi på restaurang å spiste. Han som eiger den er kjendiskokk og han lagde maten vår i går. Jeg spiste reinsdyr og der var veldig godt. Faktisk mat for en prinsesse:)
Over til noe mer alvorlig. Vegard er faktisk på vei til Haukeland for å få cellegift. Håper håper håper han kommer seg igjennom dette. Håper alle dere som leser dette ikke har gitt opp å be for han. Jeg tror de merker at de blir bedd for nemlig. Det er lov å håpe på et under.
Håper alle får en fin jul videre.
Setter foresten inn et bilde på familien min. Det er ganske lite og ble ikke så bra når det kom på bloggen men litt ser dere jo...
Stor klem fra Anne Mari