fredag, desember 23, 2005

Og så var det jul

Det har vert vanskelig å få bort tankene fra Vegard, men desember har faktisk inneholdt mye som jeg ikke har skrevet om.
Den 14 desember hadde vi sitning. For de norske som leser dette så er sitning en slags formell fest der alle kler seg fint og sitter til bords lenge mens vi spiser god mat og synger sanger. (for det meste skålesanger..når jeg tenker etter så er det visst bare julesanger). Jeg var med å arrangere det så det var bra at det ble så vellykket. Vi fikk til og med en liten skål for innsatsen også:)
Samme dag som vi hadde sitningen var foreleseren så snill at hun gikk igjennom alle spørsmålene som vi skulle få på eksamen. For å forklare litt bedre så hadde vi forelesninger som ikke samsvarte med boken i det hele tatt så da tok den kursansvarige ansvar og hjalp oss "litt" med det vis kulle lese på. Noe som sikkert kommer til å resultere i at alle fikk VG på tentan. (høgste karakteren).. men vi i klassen er i hvertfall glade for det:)
På onsdag sprang meg og Charlie som gale rundt i butikkene for å kjøpe julegaver. Det var slitsomt, men som belønning lagde vi taco på kvelden, drakk brus (läsk) og spiste godis mens vi såg på Hitchaikers guide.. den var ganske komisk. Dagen etter (altså i går) reiste jeg hjem. Det var trist å reise fra min kjære, men fint å se igjen familien. Stoppet noen timer i Oslo for å treffe en venninne og mine søsken som ikke kommer hjem til julaften. Der såg jeg også norges eks- statsminister. Han såg ikke på meg:(
I morgen er det jul men først er det lillejulaften. Det betyr pynting av huset og treet+ lage de siste julekaker. Den siste er desverre min oppgave. Jeg sa ja til det i et sekund av svakhet:( Så jeg bør gjøre det nå. I kveld kommer broren min med barn og søsteren min er allerede kommet med sin familie... så ble det jul i år igjen.
Til alle de som ønsket seg julekort (speisellt Lene (tusen takk for kortet søta), Jannecke, Linda, Tonje (takk for kortet helt fra andre siden av verden), og Trine. Jeg har tenkt å starte en ny tradisjon som heter nyttårskort:). God ide ikke sant? Dette gjør jeg ikke fordi jeg glemte å sende kort (?) men fordi jeg tror at det kommer til å bli en ny, fin tradisjon. hihi
God jul til alle mine venner og alle som jeg kjenner.
Klem fra Anne Mari

4 Comments:

At 12:31 p.m., Blogger oscar said...

God Jul Anne-Mari.

 
At 3:44 p.m., Blogger Trine said...

Hei fineminemari, goood juul! Håpe vi sees, vi snakkes iallefall uansett:) No skal eg i kirka og så e de pinnekjøtt og endelig jul. klem til deg og alle dine.

 
At 2:04 a.m., Blogger Anne Mari said...

God jul Oscar og Trine.. ps..Oscar: Hvorfor kan jeg ikke lese din blogg?

Anne mari

 
At 2:11 p.m., Blogger oscar said...

Ingen aning, prova
Här

 

Legg inn en kommentar

<< Home