torsdag, februar 23, 2006

Endelig ferdig

... og i morgen begynner det igjen..
neida jeg skal vere positiv litt lenger ihvertfall. Det er kjempedeilig å vere ferdig med pedagogikk for en stund. Jeg skal forsöke å ikke vere altfor negativ om dette kurset men shit man!!! Om störste delen av klassen får godkjent på denne eksamen så er det ikke takket vere läreren.. desverre. Det skyldes stenhard pugging og memorering av kunskap fra vår side. Vi mistenker at läreren har lagt opp kurset for å vise oss en prototype for hvordan pedagogikk ikke skal utföres.. for denne kursen går i mot all teori som vi har lärt oss.. så desså!!

Etter eksamen gikk vi for å spise lunsj og satt ganske lenge og koste oss. Etter det gikk jeg hjem og sov og sov og sov.. og etter det såg jeg 3 episoder sex and the city.. en deilig begynnelse på min förste frikveld på lenge. Men så skulle Charlie absolutt se på curling (usj usj usj) så da hadde jeg det kjempekjedelig. Men grattis til Sverige for gull i hvertfall:) Og takk for en kjedelig kveld;)

Nå vil jeg se mer på sex and the city men charlie vil ikke. For negative reaksjoner til han (og samtidig stötte til meg) mail han på info@paintball.se

heihei

4 Comments:

At 10:56 a.m., Anonymous Anonym said...

Skönt att du äntligen är klar med tentan! Och för övrigt så ska du veta att curling är en fantastisk sport. Du är bara bitter för att Norge suger i OS (förlåt, OL...)
Kram!

 
At 11:50 a.m., Blogger Anne Mari said...

din frekke fisk

 
At 6:32 p.m., Blogger Trine said...

Når det går bra for Norge i OL, er avisene fulle av skryt av oss sjølv, så flinke vi var, men det skulle jo bare mangle. Og når vi ikkje vinner masse, som no, må vi finne alle grunnane til at det gikk dårlig, feks kor sjuke vi var, kor dårlige trenerane var, kor elendige dei som smurte skia var.. Norge kjem aldri til å skjønne at det faktisk fins andre land med i OL og at vi kan ikkje alltid vere best...(sjøl om vi er jo det, såklart;);))

 
At 12:25 a.m., Blogger Trine said...

skriv meeir annemi, pliiiiiiis, eg e jo her kvar dag og ventar på nyyttt! eg saknar deg så , myyykje!!!!!!!!!!!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home