lørdag, februar 11, 2006

Klokken er tidlig

...og det ble ganske sent i går. For å begynne på begynnelsen av gårsdagen så sto jeg opp kl 8 fordi vi hadde gruppemöte kl ti. Det gikk temmelig smertefritt og effektivt og vi er herved ferdige med arbeidet om mentorskap. (takker og bukker). Etter det, effektive som vi er, satte meg og Lisa oss på KTB (om jeg ikke har oversatt det för så betyr det altså kurs og tidningsbiblioteket. men jeg har verken sett kurs eller tidninger der så noe rart(konstig) er det jo med det navnet.). På KTB mötte vi Veronika og jeg plaget dem med å snakke og tegne tegninger av at jeg spyr på pedagogikk.. i går gjorde jeg det. Det var så kjedelig å lese!!! Vi spiste en god lunsj som vanlig på Blue mountian og etter det måtte jeg jobbe. Alltid kjedelig men helt ok når man kommer fram liksom. Får jo penger for det:) Og der, i innboksen på mailen, ligger en fin mail som er blitt sendt til högste sjef på hovedkontoret i Choicehotels Norge videre til högste sjef for hovedkontoret i i Sverige og rett til VDn på vårt hotell der en gjest er helt utrolig fornöyd med servicen til den norske jenta i resepsjonen. Jeey!! Endelig litt skryt. For å sette det litt i perspektiv så er det den förste gangen jeg har fått skryt av jobben jeg gjör av ledelsen- Noen gang!! (og jeg har jobbet der et år og har vanskelig for å tro at jobben jeg gjör er så dårlig.. men men.. jeg er glad for i går ihvertfall.

Etter jobben möttes Lina, Sara, Jessica og hennes venninne + meg da på hotellet og satt og pratet. Det var koselig å treffes og bare vere litt sosiale. Desverre så holdt jeg på å bli syk og når jeg da lot meg overtale til å bli med lina på exet så får jeg som jeg fortjener i dag. Jeg har ikke sovet i natt pga slim og vondt i halsen og syns fryktelig synd på meg selv. Jeg vil helst ikke komme inn på hvor mye psykomenn som finns samlet på exet men shit man asså!! Kan man ikke få stå og prate uten at det kommer en full man siklende? Det der var som et kjöttmarked og vi var til salgs liksom. Not for sale sier bare jeg;) Lina ble besviken (skuffet) over at jeg gikk men det var nok smart av meg og jeg ble jo faktisk til 2 ikke sant??

Hva mer har skjedd? jeg har trent pilates med Lisa, vi var på Noon (göy som vanlig), vi ble sinte på forelesningen, jeg har lest litt, spist spagetti, lagt meg tidlig, sett på den nye mobilen min og ikke så mye mer egentlig..

Og nå syns jeg synd på meg selv fordi C ikke har tid til å kjöpe halstabletter för han skal på paintballtrening..

Til slutt en liten hilsen til min kjäre venn, Trine. Du er töff og jeg ringer deg senere. Gla i deg.

1 Comments:

At 4:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Det gjorde inget att du gick... så kom ju jag hem rätt tidigt också... :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home