søndag, februar 12, 2006

Gratulerer med morsdagen mamma!!


Frekk som jeg er har jeg ikke sendt noe i posten en gang. Sorry mamma.. men jeg lover at du skal få en ekstra fin bursdagsgave.

Vil bare si at jeg er glad for at du er min mamma og at eg alltid gleder meg til å se deg igjen. Desverre ses vi for sjelden men når jeg blir rik og voksen så skal jeg komme oftere.

Det er så mye mye mer fint jeg kunne fortalt om mamma men desverre så fungerer ikke hjernen min helt som den skal etter et forkjölelses angrep men jeg vil i hvertfall si at jeg er glad i deg og stolt av at du er mamman min.

3 Comments:

At 9:56 a.m., Blogger LisaFlisa said...

Oj, är det morsdag nu? Eller är det bara i Norge? Jag kommer tillbaka till vårt kära Göteborg idag, hoppas staden välkomnar mig med sol (det har vi här i Strängnäs idag), men det kanske är för mycket begärt...

 
At 9:42 p.m., Blogger Trine said...

Stakkars, du kunne jo ikkje vite at de va morsdag i Noreg!

 
At 4:30 p.m., Blogger Trine said...

Persi, eg syns du har vært litt dårlig på å blogge i de siste.. men det har jo eg også..

 

Legg inn en kommentar

<< Home