torsdag, februar 16, 2006

lese lese og lese











Gjett hva jeg har gjort i dag?? Jepp, det stemmer: jeg har lest! Og når jeg hadde lunsj så spiste jeg gröt og såg på sex and the city. Til min lykke har jeg fått låne hele boksen og der er fryktelig vanskelig å ikke se alle episodene på en og samme gang.. og det skulle jeg gjerne gjort hadde det ikke vert for denne idiotiske eksamen som snart står for tur, i tillegg til en gretten charlie som ser stygt på meg hver gang jeg kaster et blikk på boksen... Han er visst litt lei av det men jeg forstår ikke hvorfor.

I tillegg så begynner det å bli spennende i den siste Harry Potter boken. Nå er Ronny og Hermine uvenner og jeg tror det er fordi de i hemmelighet er forelsket i hverandre, og Harry har glemt Cho og begynner å tenke på Gulla i stedet. I tillegg får han spesialundervisning fra Humlesnurr som skal hjelpe han å overleve mot Voldemort så egentlig har jeg lyst til å lese den istedenfor kurslitteratur om det sosiokulturelle perspektivet som sikkert alle forstår.

I dag fikk vi en forsinket valentinesgave av Ingrid, mamman til Charlie, og det var deilige sjokoladehjerter som kom godt med for to stakkars godtegale kjärester. Tusen takk!! Vi hadde en kjempefin valentinesdag. Jeg fikk en rose av min kjäre og han fikk en t skjorte av meg. Vi gikk på kino (fun with dick and jane) og spiste på restaurant.. studiepengene rant fort bort den kvelden men det var koselig.

Jeg er foresten helt uenig i all kritikk av Valentines dag- Jeg er helt for at man skal få feire kjärligheten sin. Klart burde man gjort det hver dag men her får vi en dag servert til å gjöre det, og for oss som ikke er så flinke til det ellers så passer det veldig fint. dessuten syns jeg det er så sött med alle gutter som går rundt med buketter som de skal gi til kjärestene sine den dagen...

Til slutt vil jeg anbefale dere å gå inn på www.morgenfugl.no og höre på musikken til min kjäre bror. Han setter nok stor pris på om dere skriver noen ord i gjesteboken om hva dere syns om den:)

So long good people!!

1 Comments:

At 7:41 p.m., Blogger lenes-lille-verden said...

Hei Annema.
Du er da flink som leser,det skulle jeg også gjort..hmm..men det går jo så mye sjovt på tv også...Vanskelig å velge...

Heldig som fikk valentines gave.Jeg har ikke noe imot den dagen,men jeg gidder ikke å bry meg så mye om den.Da jeg var singel var det jo en litt trist dag..
En gang da jeg satt på t-banen på vei til Toppidr.senteret valentinesday,så fikk jeg en gassballong rett i ansiktet som det stod "jeg elsker deg"på.Det var en søt gutt som hadde kjøpt den til sin kjære...Ble liksom minnet på at Lene du er singel.Vet du hva stakkars Lene gjorde??Jeg gikk av på Majorstua og kjøpte blomster til meg selv fra meg selv..haha...stakkars single piken.

Nå har jeg jo heldigvis kjæreste, og vi er veldig flinke til å vise hverandre kjærlighet hver eneste dag.Kan man ikke bare lage hver dag til en valentines dag da?Det er enda bedre..hehe

På mandag reiser jeg på ferie..juhoo

 

Legg inn en kommentar

<< Home