søndag, februar 05, 2006

Trött dag i dag

Jeg glemte å fortelle hva som skjedde på fredag. Lina, en venn fra jobben, går på en tv og medialinje og hun og Maria, hennes kurskamerat, hadde fått i oppgave å filme et portrettintervju av noen, og så valgte de meg. Så jeg ble intervjuet og så filmet de meg når jeg jobbet, når jeg gikk i butikker og når jeg leste på biblioteket. Var ganske pinlig men ganske göy også- rart å se seg selv på film, spesiellt snakkende med den duste svensk- norsk dialekten min. jeg orket ikke å höre på det:)

I går hadde meg og C en koselig dag hjemme mens vi forbredet oss til middagsgjester fra Kungsbacka, Samuel og Johanna. Charlie lagde helt fantastisk gourmet mat og alle var fornöyde. Etter middag så reiste vi til Hard rock cafe for å bowle.. vi ble ganske skuffa (besvikne) når vi kom inn og det viste seg at det var virtuell bowling. Da fölte vi oss litt lurte men det var faktisk göy likevel:)

I dag har C spillt paintball og nå ligger han og sover i sengen bak meg. Det er helt umulig å vekke han:) Jeg har vert hjemme og prövd å skrive på presentasjonen vi skal framföre for noen i klassen i morgen. Så skal vi få tilbakemelding på hva vi gjör bra og dårlig. Innholdet er ikke så viktig men det er jo göy å presentere noe med litt mening. Så jeg skal definere vanskelige ord som man ofte stöter på i litteraturen. problemet er at vi skal snakke i 15 minutter og sist jeg sjekket tok det jeg hadde skrevet 8 min.. sukk sukk.. jeg finner ingen flere ord å definere:(
Wish me luck.

Noen forslag på hva vi kan ha til middag??

1 Comments:

At 2:24 p.m., Blogger LisaFlisa said...

De är konstiga i Amerika, virtuell bowling liksom...

 

Legg inn en kommentar

<< Home