lørdag, februar 04, 2006

det er fredag

og hva gjör jeg? Jeg sitter hjemme helt alene og forsöker å forstå hvorfor linkene mine har forsvunnet når jeg skiftet utseende på bloggen. Og hvorfor gjör jeg det? Fordi jeg må legge meg tidlig i dag fordi jeg skal opp tidlig i morgen og jobbe med presentasjonen som jeg skal ha på mandag? og er det tidlig nå? Nei! Klokken er snart tolv og jeg ligger ikke i sengen.. så nå sitter jeg og tenker på alle som har det göy ute, deriblandt Charlie som er ute med sine paintballvenner. Så hva kan man gjöre? Jeg fikk i hvertfall nyte litt av Charlie sitt selskap når vi spiste middag og såg en ganske dårlig film... Se ikke en kjöpmann i Venice.. den var ganske kjedelig. Og jeg er supermett for jeg har spist thaimat, is (glass), litt chips og saften fra 4 apelsiner. Oh. jeg har hört man ikke skal sove på full mage men what can you do liksom?
Dette ble virkelig et helt meninslös innlegg men jeg gjör virkelig alt for å slippe å sove.. jeg har ryddet lenge men nå er det snart ikke mer å rydde så jeg får vel bite i det sure eplet (usj) og krype ned i sengen. For vi vil jo at morgendagen skal bli produktiv vil vi ikke? Jo! så...

God natt!!

3 Comments:

At 6:33 a.m., Blogger Trine said...

Det gjør ingenting annemor, sure epler er gode om du tenker etter. og vi som er glade i deg, er det uansett hvor mye is du spiser, uansett hvor mye du klager, er lei deg, sint eller trist. Det er fordi vi vet at du er en liten og fantastisk blomst, og du må vite at vi liker deg ikke mindre uansett hvor sur du er. eller uansett hvor fulle VI er:)

 
At 2:02 p.m., Anonymous Anonym said...

Va snygg sidan blivit! Du har sinne för design. Vi måste ses snart. Spinning nån gång i veckan kanske?

 
At 5:51 p.m., Blogger Anne Mari said...

Jeg skal spinne i morgen på turion men det var ingen plasser ledige.. det er så deilig at det ligger så nermt meg. men vi kan spinne på vestre hamngatan neste veke og så kan vi gå på kafe denne veka? hva sier du til det söta?

 

Legg inn en kommentar

<< Home