tirsdag, februar 07, 2006

Ny mobil!!!


Jeg vet ikke hva den heter men det er en sony ericsson, en hvit en som man kan ha blått deksel på og som man kan legge sammen. Den er superliten og söt og jeg håper jeg blir fornöyd. Måtte skifte abonemang for jeg er så lei av Telia som bare lyger.. så dermed ble det Vodaphone og jeg håper ikke de lyger like mye som Telia.. for da blir det bank!!

Jeg har vert en slappfisk i dag.. vi hadde forelesning i Mölndal igjen men jeg bare ooorket ikke å reise ut dit. I går tok det meg helt sjukt lang tid. Jeg brukte 1 time og et kvarter på en tur som vanligvis tar 20 minutter så dere kan jo tenke dere at jeg ikke orket den turen en gang til. Dessuten er alle bussjåförer ueninge i hva man skal betale når jeg har månedskort og de vil ha alt mellom 7 til 30 kr. Helt merkelig! Bra jobba Västtrafik liksom:). Uansett så var poenget mitt at eg ikke har vert en super duper slapfisk fordi jeg har faktisk lest i dag.. kanskje ikke så mye som jeg får lest på ktb men litt er jo bedre enn ingenting.

I går hadde jeg presentasjon i Mölndal.. det vil si en 15 minutters forelesning om hva som helst.. Det vikigste var den pedagogiske framföringen.. Så da stod jeg der i 15 min og snakket om ord.. eller altså jeg definerte vanskelige ord og det gikk faktisk ganske bra helt til jeg la merke til at folk faktisk hörte på det jeg sa og ville ha enda mer forklaring på begreppene.. jeg kunne jo ikke mer en det som stod på papiret mitt så jeg klarte liksom ikke helt å forklare meg.. det er bra jeg ikke skal bli lärer;) En ting som var bra var at de ikke merket at jeg var nervös så da så.. da er det jo ikke så viktig at jeg er det liksom når ingen andre merker det. :) Det som er typisk er at jeg alltid spenner meg både för og under alle presentasjoner sånn at jeg får vondt i hodet når jeg er ferdig. Det slår aldri feil.. noen som har gode tips for å ungå det??

Så vondt gjorde det at jeg ikke kunne spinne etterpå... staaaakkars meg!! lagde heller sjokolademuffins og såg på Prison Break. Det er sååå bra.
Vi skal trene i dag vi så da er det jo liksom ok.. i morgen skal jeg trene pilates for förste gang sammen med Lisa. Det skal bli göy:) Vi kommer til å få Hollywood kropper.. eller jeg da for Lisa har jo allerede det:)

Nå skal jeg se litt på den nye mobilen min...


hej hej så lenge

4 Comments:

At 8:23 p.m., Blogger LisaFlisa said...

Hollywoodkropp...hm, jag måste gå på pilates mååånga gånger innan jag får det. Hollywoodstjärnor har muskler, det har inte jag. Men tack för den :) Du har Hollywoodansikte, och det finns ingen pilates i hela världen som kan ge en det.

 
At 5:36 p.m., Blogger Trine said...

Grattis med ny mobil! *skulemisunnelig* Men e de faktisk sant at du skal til oslo 17. mars??? Svar da, Annemi, svar da!!!!!!

 
At 5:36 p.m., Blogger Trine said...

Enig forresten med Lisa i at du har Hollywoodansikt:)

 
At 9:16 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei Anne Mari,
den mobilen har jeg også kjøpt meg! Er veldig fornøyd. Den kan ha flere andre deksler også, har tenkt å kjøpe lysegult til sommeren. Kan dessuten gå inn på en eller annen nettside og lage egne deksler til den, med egne bilder og sånt. Hvis man gidder, da.
Håper alt er fint ellers!

Lene

 

Legg inn en kommentar

<< Home